Hvilken farvelaser?
Fra : Jakob H

Dato : 28-10-04 14:38

Mit firma skal investere i en farvelaser idet vores nuværende står til
udskiftning.

Kravene er postscript, netværk (skal virke med både Windows og
MAC-platformer) og gerne egen udskriftsstyring. Hvilken skal vi investere i?
Og findes der nogle gode A3-printere der er til at betale?

Det vigtige er at den fungerer perfekt og er yderst stabil, så jeg ikke skal
bruge al min tid på den alene. Udskriftsøkonomi står i række, efter
stabilitet, kvalitet og funktionalitet.

/ jakob

Fra : Kristian Andersen

Dato : 29-10-04 20:01

> [...]
i?
> Og findes der nogle gode A3-printere der er til at betale?

Jeg ved ikke om du synes at 30.000 - 40.000 er til at betale, men det er nok
det du skal regne med som minimum for en A3 printer. Hvis du vil have ekstra
udstyr som f.eks. ekstra papirkasetter, harddisk, efterbehandlingsenhed,
kopi modul el.lign så ryger prisen naturligvis i vejret.

Her er hvad jeg umiddelbart ville se på:

HP Color LaserJet 5500dn eller 5550dn

Konica Minolta Magicolor 7300 (Duplex ikke standard)

OKI C 9300dn V2

> Det vigtige er at den fungerer perfekt og er yderst stabil, så jeg ikke
skal
> bruge al min tid på den alene. Udskriftsøkonomi står i række, efter
> stabilitet, kvalitet og funktionalitet.

Jeg kan ikke umiddelbart udnævne den mest stabile af de nævnte, men hvis det
er så vigtigt skal du nok købe en support pakke.

--
Kristian