"This device cannot start (Code 10)"
Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 27-10-04 20:30

Hejsa,

Jeg har lige installeret driverne til et Linksys 54g netkort i min nye
stationære... Desværre får jeg følgende fejlmeddelelse:

"This device cannot start (Code 10)"

Hardware fejl, altså en bytter? Eller er der noget jeg måske har gjort
forkert

// Yoc.

Fra : Jens

Dato : 27-10-04 21:02

"Søren Aaholm Møller" <yocal@60696867.dk> skrev i en meddelelse

> Hardware fejl, altså en bytter? Eller er der noget jeg måske har gjort
> forkert

En forkert driver.

Mvh Jens

Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 28-10-04 08:05

> En forkert driver.

Ville være en smule obskurt, da det er den eneste driver der er på den CD
der fulgte med Har brugt den til samme type kort flere gange før.

// Yoc.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 28-10-04 12:12

"Søren Aaholm Møller" <yocal@60696867.dk> crashed Echelon writing

> Ville være en smule obskurt, da det er den eneste driver der er på den
> CD der fulgte med Har brugt den til samme type kort flere gange
> før.

Samme version nr. af hardwaren. Linksys har det med at kalde tingene det
samme model nr., men hvis man kigger nærmere i bunden så er det måske en
senere eller nyere version af hardware og kræver så også lige pludselig en
bestemt driver.

--
Bjarke Andersen

Fra : Bent Eriksen

Dato : 27-10-04 22:28

> [...]
>
> "This device cannot start (Code 10)"
>
> Hardware fejl, altså en bytter? Eller er der noget jeg måske har gjort

Har set netop samme fejl i forbindelse med et internt modem.
Modemmet var defekt, så jeg vil mene at dit netkort er defekt.

/Bent

Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 28-10-04 08:05

> Har set netop samme fejl i forbindelse med et internt modem.
> Modemmet var defekt, så jeg vil mene at dit netkort er defekt.

Hm, skod... Nå, så må det jo så være en bytter

// Yoc.

Fra : Glenn Larsen

Dato : 27-10-04 23:32

--> PRØV evt. at smide det dit netkort over i en anden PCI-Slot. det ka være
defekt, dit PCI-slot.

\\ Glenn

Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 28-10-04 08:06

"Glenn Larsen" <SaiYaJiN@WebSpeed.dk> wrote in message
> --> PRØV evt. at smide det dit netkort over i en anden PCI-Slot. det ka
> være defekt, dit PCI-slot.

Uhm - nu har min computer kun eet Det er en shuttle. Jeg har hørt
linksys-supporten ad - så må vi se om de synes det er defekt

// Yoc.