Motorola kabelmodem SB4100
Fra : Torben Brøndum

Dato : 26-10-04 21:35

Hej,

Mangler driver til subj. (winXP)- er svær at finde. Ved I om an kan bruge
driveren for SB5100?

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 26-10-04 21:44

"Torben Brøndum" <tbr@Xtorben-broendumX.dk> skrev i en meddelelse
> Mangler driver til subj. (winXP)- er svær at finde.

virker den på
http://broadband.motorola.com/consumers/support/default.asp?supportSection=DiscontinuedProducts
ikke ?

scroll ned til SURFboard® Cable Modem SB4100

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Torben Brøndum

Dato : 27-10-04 08:33

"Ivan V. Klattrup" <nyhedsgruppespam@webspeed.dk>

> virker den på

http://broadband.motorola.com/consumers/support/default.asp?supportSection=DiscontinuedProducts
> ikke ?
>
> scroll ned til SURFboard® Cable Modem SB4100

.......kunne ikke finde derind - tak for svar.

Torben Brøndum

Fra : Kasper Dupont

Dato : 27-10-04 22:44

"Torben Brøndum" wrote:

> Hej,
>
> Mangler driver til subj. (winXP)- er svær at finde. Ved I om an kan bruge
> driveren for SB5100?

Der er kun brug for en driver, hvis man bruger USB porten.
Bruges ethernet skal du bare have en driver til netkortet
i din PC. Jeg har aldrig prøvet at bruge USB på et SB5100,
så jeg ved ikke, om det er den samme driver, der skal
bruges, men umiddelbart tror jeg ikke, der er nogen
nævneværdig forskel.

Vær iøvrigt opmærksom på, at Motorola kabelmodems kan være
lidt sære en gang i mellem. Specielt SB4100 kan være sær.

--
Kasper Dupont