Formatering af USB-nøgle
Fra : Marianne

Dato : 26-10-04 18:55

Hej

Min USB-nøgle driller. Om aftenen flytter jeg filer fra min hjemmepc til
nøglen. Dagen efter arbejder jeg med filerne på min arbejdspc, gemmer dem
igen på nøglen, men når jeg kommer tilbage til hjemmepc'en, kan jeg
pludselig ikke læse filerne.

Har også forsøgt på husets øvrige maskiner, men ingen kan læse noget og
spørger, om der skal formateres.

Hvad gør jeg mon galt????

mvh
Marianne

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 26-10-04 19:48

"Marianne" <handelfjerndette@lundbak.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> pludselig ikke læse filerne.
>
> Har også forsøgt på husets øvrige maskiner, men ingen kan læse noget og

Hej Marianne
Du har husket at bruge sikker fjernelse af hardware, ellers risikerer du at
få smadret din FAT tabel
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : Marianne

Dato : 26-10-04 19:56

> Hej Marianne
> Du har husket at bruge sikker fjernelse af hardware, ellers risikerer du
> at få smadret din FAT tabel

Det gør jeg også. Men min hjemmepc er formateret med NTFS - de andre ved jeg
ikke. Har det nogen betydning?

mvh
Marianne

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 26-10-04 20:36

> Det gør jeg også. Men min hjemmepc er formateret med NTFS - de andre ved
> jeg ikke. Har det nogen betydning?
>
> mvh
> Marianne

Det burde det ikke så jeg bliver dig svar skyldig
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen