Floppydrev-simulator til brænding af bootb~
Fra : Leif Neland

Dato : 26-10-04 17:44

Jeg har brug for en bootbar cd med ghost på.

Ghost kan lave en boot-floppy, og f.ex.. nero kan så læse den og lægge på
cd'en.

Men enten er mit floppydrev dårligt, eller også er det flopyerne, der er for
gamle.

Kan man simulere et floppydrev, så ghost skriver til det, og nero læser fra
det?

Leif

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 26-10-04 17:56

"Leif Neland" <leifn@neland.dk> wrote:

>Jeg har brug for en bootbar cd med ghost på.

Ingen grund til at rode med boot diskettet - Gør det enkelt.

Læg Ghost på CD'en og brug Nero's udmærkede DosBootImage til at boot'e
på...

<mlr>

Fra : René Jensen

Dato : 26-10-04 19:08

Michael Rasmussen wrote:
> Læg Ghost på CD'en og brug Nero's udmærkede DosBootImage til at boot'e
> på...

Har Nero DosBootImage??? Hmm ... ok, jeg har så ikke lige brugt det, men
hvor ligger det så henne, om man må spørge?

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Leif Neland

Dato : 08-11-04 07:16

Michael Rasmussen wrote:

> Ingen grund til at rode med boot diskettet - Gør det enkelt.
>
> Læg Ghost på CD'en og brug Nero's udmærkede DosBootImage til at boot'e
> på...

Er det noget moderne noget? Min Nero 5.5.10.28 insisterer at få en
bootfloppy at læse fra, når den skal lave en bootbar cd.

Leif