ny PC uden grafikkort og brænder
Fra : michael bennati scho~

Dato : 26-10-04 09:22

Er voldsomt træt af min 3 år gamle PC. Dårligt bundkort og Ram der ikke
virker ordentligt. (Den fryser når jeg spiller efter et par minutter og
kræver genstart). Jeg gider ikke makke med det mere men vil købe en ny PC.

Sidste jul købte jeg et stort grafikkort og DVD-brænder. Min tanke er at
genbruge disse 2 ting.
Kan man købe en stor computer og bede om at de tager brænder og grafikkort
ud og fratrække det prisen?

Hvad kan I foreslå? Jeg er ikke til selvbyg fra grunden. Det rækker evnerne
ikke til.

Jeg havde forestillet mig ca 4000kr for Pc'en uden grafikkort, DVD-brænder,
tastatur, højttalere og skærm.
Nogen forslag?
Den skal bruges til musik, billedredigering, kontor og de nyeste spil. Jeg
sætter stor pris på at PC'en er så lydløs som muligt.

på forhånd tak

mvh Michael

Fra : michael bennati scho~

Dato : 26-10-04 09:27

Glemte lige, at jeg også har sat en 160gb HD ekstra ind i den gamle
computer. Den kan vel også genbruges.

mvh Michael

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 26-10-04 09:48

wrote:
> [...]
>ikke til.

>Jeg havde forestillet mig ca 4000kr for Pc'en uden grafikkort, DVD-brænder,

Hvis du selv kan montere grafikkort og brænder, kan du sgu' ogsa samle
en computer selv - Så svært er det heller ikke

Det svære er at vælge hva' du skal købe: Der er en syndflod af
forskellige processorer og bundkort at vælge imellem...

<mlr>

Fra : /Ole

Dato : 26-10-04 12:47

> [...]
> Den skal bruges til musik, billedredigering, kontor og de nyeste spil. Jeg
> sætter stor pris på at PC'en er så lydløs som muligt.

Er det ikke sådan noget som den her, du skulle kikke på?
http://www.edbpriser.dk/computere/homemade-info.asp?Kode=4080&Type=2&ID=1

/Ole