Fladt tastetur til spil?
Fra : Vega

Dato : 24-10-04 16:52

Hej.

Hvor kan jeg købe et tastetur som er fladt som bærbar der er god til spil?

Mvh. Vega.

Fra : Zulu

Dato : 24-10-04 17:43

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Hvor kan jeg købe et tastetur som er fladt som bærbar der er god til spil?

Kik efter Logitech's Ultra X, du kan finde det på EDBPriser. Har det selv og
er meget tilfreds med det.

Koster ca. 200,- så det er bestemt ikke galt.

Zulu

Fra : Vega

Dato : 24-10-04 18:08

"Zulu" <zulu@.N.O.S.P.A.M.toughguy.net> skrev i en meddelelse
> "Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Kik efter Logitech's Ultra X, du kan finde det på EDBPriser. Har det selv
> og er meget tilfreds med det.
>
> Koster ca. 200,- så det er bestemt ikke galt.

Er der volume knap på det tastertur? Glemte at det er et must, fordi jeg har
et headset som der ikke er volume kontrol på.

Mvh. Vega.

Fra : Zulu

Dato : 24-10-04 18:21

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Er der volume knap på det tastertur? Glemte at det er et must, fordi jeg
> har et headset som der ikke er volume kontrol på.

Nej, kun mute.

Zulu