Hvad betyder SOHR?
Fra : Jakob G.

Dato : 24-10-04 15:11

Hej!

Jeg sidder lige og kigger efter en CD-brænder på edbpriser.dk.
LiteOn (blandt mange andre) har nogle modeller, herunder LiteOn LTR 40125S
til 149,00 kr. og LiteOn SOHR-5238S til 175,00 kr.
Hvad er forskellen på LTR og SOHR? Kan det forklares kort - og hvad skal jeg
købe?

--
Hilsen Jakob

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 24-10-04 18:01

Jakob G. wrote:

> Jeg sidder lige og kigger efter en CD-brænder på edbpriser.dk.

Må jeg anbefale dk.edb.hardware.drev.cd-rom ?

Jesper G. Poulsen

Fra : Jakob G.

Dato : 24-10-04 21:13

> Må jeg anbefale dk.edb.hardware.drev.cd-rom ?

Oops, I did it again...
Jeg dapper lige derover... Tak.

--
Hilsen Jakob

Fra : Thomas Kristiansen

Dato : 24-10-04 18:08

> Hvad er forskellen på LTR og SOHR? Kan det forklares kort - og hvad skal
jeg
> købe?

Jeg kan ikke hjælpe dig helt, men. SOHR har vist noget med Soho drev at
gøre. Hvis du kigger lidt efter det begreb får du hvist mere held med at
finde et svar. Jeg kan ikke selv huske præcist hvad det er, men er vist
produkter rettet mod et hvist markeds-segment.

mvh
TK