printerproblemer
Fra : Hans Kaad

Dato : 24-10-04 11:43

Min Apollo printer har jeg skiftet ud med en Konca Minolta lasereprinter. Nu
kan min PC ikke finde min scanner. Jeg bruger parallel- port. Har I et
forslag?
Hilsen Hans

Fra : Kristian Andersen

Dato : 24-10-04 15:03

"Hans Kaad" <hanskaad@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Nu
> kan min PC ikke finde min scanner. Jeg bruger parallel- port. Har I et

Hvis printeren er en værts baseret (windows GDI) printer kan der sikkert
godt opstå en konflikt med scanneren når de begge benytter parallel porten.
Hvis du har mulighed for det, kan du prøve at flytte enten scanneren eller
printeren over på en USB port.

--
Kristian