lydløs bærbar
Fra : Brian Brar

Dato : 22-10-04 11:50

Jeg skal igang med 3år på HTX efter ferien.

> [...]
>
> Den skal have god batteritid
> Den må ikke larme da den skal bruges i timerne
> Den skal kunne køre windows xp
> og Mathcad og office
> Gerne med trådløst netværk eller mulighed for at få det senere.
> Gerne usb 2
>
> Den skal absolut IKKE bruges til spil
>
> Overvejer at købe en brugt. eller leje en de 10måneder jeg skal bruge den.
> En ny taber jo en del i pris så måske var det ligeså godt at leje den.
>
> Har i et forslag til hvor man evnt kunne leje dem billigt ?
>
> Forslag til bærbare der ikke er for dyre der kan overholde mine krav ?

Der findes mig bekendt kun en type bærbar computer som ikke larmer.
Det er en ECS A900/A907. Den er bygget uden køler og er helt lydløs.
Ulempen er til gengæld at processoren er relativ lille (ca. 700 mhz).
Hvis du ikke vil købe men leje har www.edbleje.dk en sådan computer.

Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 22-10-04 14:15

> [...]
> Det er en ECS A900/A907. Den er bygget uden køler og er helt lydløs.
> Ulempen er til gengæld at processoren er relativ lille (ca. 700 mhz).

Hold_da_fast, hvor er det dyrt 10 måneder, og man kan købe sig een selv

// Yoc.

Fra : Brian Brar

Dato : 23-10-04 10:55

"Søren Aaholm Møller" <yocal@60696867.dk> wrote in message news:<sJ7ed.2981$8J5.216@news.get2net.dk>...

> Hold_da_fast, hvor er det dyrt 10 måneder, og man kan købe sig een selv
>

> // Yoc.

yep, det kan ikke betale sig at leje når der findes rentefrit
afbetalingskøb. Computercity tilbyder bla. dette men de tager et
månedligt ekspiditionsgebyr på 45 kr

Fra : Palle

Dato : 23-10-04 17:22

"Brian Brar" <b_brar@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> yep, det kan ikke betale sig at leje når der findes rentefrit
> afbetalingskøb. Computercity tilbyder bla. dette men de tager et

-så derfor er det billigst at betale kontant.

Fra : Casper Bang

Dato : 22-10-04 17:22

> Der findes mig bekendt kun en type bærbar computer som ikke larmer.
> Det er en ECS A900/A907. Den er bygget uden køler og er helt lydløs.

Hmm.... min Dell (pentium M, 1½ GHz) siger heller ikke et kvæk...
Harddisken kan man self. høre en lillebitte smule når den arbejder, men det
er ikke et problem. CD-drevet kan dog godt larme en smule når det kører.
CPUen bliver kølet passivt under normalt brug - hvis du dog sidder og
spiller, er der en lille lydsvag blæser som går i gang.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 23-10-04 08:34

Brian Brar wrote:

> Jeg skal igang med 3år på HTX efter ferien.

dk.edb.hardware.baerbar

Jesper G. Poulsen