PSU
Fra : Ukendt

Dato : 21-10-04 09:07

Hejsa.
Jeg ved ikke om det er det rigtige sted at spørge, men nu prøver jeg.
Jeg har en psu der muligvis er brændt af, jeg har engang set noget med at
man kan forbinde nogle ben og derefter måle om den leverer strøm. Nu er mit
håb at der er en venlig sjæl der kender til dette "trik" og vil dele sin
viden med mig.
Hilsen
Tommy

Fra : Leony

Dato : 22-10-04 08:50

"Tommy & Mille" <simmenaessnabelamail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:41776e38$0$13749$ba624c82@nntp03.dk.telia.net

> [...]
> med at man kan forbinde nogle ben og derefter måle om den leverer
> strøm. Nu er mit håb at der er en venlig sjæl der kender til dette

Du kan se det her:
http://www.gideontech.com/content/articles/196/1

Læg mærke til at nogle PSU'er skal belastes for at de tænder vha denne
metode. Det klares ved at sætte en harddisk på et af strømstikkene.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/