Skal jeg slå til?
Fra : Olsen

Dato : 21-10-04 07:31

En god nabo har denne demo til salg idét jeg skal alligevel skal ha' en
ny comp. Er konfigurationen ok til prisen?

1. Barton 2500 @2200 mhz (svarer til en pentium 3.2)
1. Asrock Nda bundkort
1. 512 MB DDR pc 3200 (400mhz) ram
1. Creative Brænder
1. DVD Drev (ASUS sort)
1. Flight Kabbinet med glas i siden og super køling (meget lydsvag)
1. TM Strømforsygning.
1. Radion 9600 Pro Grafikkort med 256 MB sRam. (Super billed, med DVI
udgang til fladskærm)
1. Harddisk Western Digital 120 GB 7200 rpm.

4800 Kr. Komplet.

\Olsen

Fra : René \(A+\)

Dato : 21-10-04 09:20

"Olsen" <snipnospamSLET@mail.dk> skrev i en meddelelse
> En god nabo har denne demo til salg idét jeg skal alligevel skal ha' en ny
> comp. Er konfigurationen ok til prisen?

Hej Olsen:
Umiddelbart NEJ. Prøv at gå ind på edbpriser.dk, og tjek priserne dd. Du kan
faktisk købe tingene næsten billigere HELT NYE. Et forsigt skøn fra min side
lyder på ca. 4900,- incl. DVD brænder, og en AMD 2800+ (Barton) CPU. Du kan
komme længere ned i pris, hvis du ofrer lidt mere tid, og søger på nettet.
En ting der slår mig, er, at det er et OverClocket system. Personligt ville
jeg være lidt forsigtig med det. Vær opmærksom på, at der er INGEN DVD
brænder med Man kan jo selvfølgelig sige, at en DVD brænder koster godt
600,-, men det er jo en pris oven i de 4800!!!
Går han ned på 2200,- så slå til.Hvis du er indstillet på at give 5000,- for
en computer, så spørg her i NG om forslag til konfiguration. For de penge
vil du kunne få noget helt nyt - og bedre, med 2 års garanti.
Mit udgangspunkt er ved brugthandler, er, at søge efter den billigste pris
på nettet for pågældende komponenter. Forhandlingsgrundlaget er så 50% af
priserne dd.
Forsigtig skøn på helt nye komponenter, lyder: (Jeg har IKKE tjekket
priserne på edbpriser.dk)
1. AMD CPU (2800+) = 700,-
2. Asrock bundkort = 400,-
3. Ram, 1 GB PC 3200 (2x512) = 800,-
4. DVD brænder = 600,-
5. Kabinet = 400,-
6. Strømforsyning (450 W) = 450,-
7. Grafikkort (9600 pro/256) = 900,-
8. Harddisk (120 GB) = 600,-
Vær opmærksom på, at det er fabriksnye ting, købt hos forhandler
Håber dette er en hjælp.
MVH: René
(A+)

Fra : kenzo

Dato : 21-10-04 09:40

Til Renè
har du et link til de ram står og mangler nogle ram

Fra : René \(A+\)

Dato : 21-10-04 09:59

"kenzo" <kenzo21 FJERN @sol.dk> skrev i en meddelelse
> Til Renè
> har du et link til de ram står og mangler nogle ram
Den pris jeg har set, er en tilbudspris hos Multimedia World, for godt 10
dage siden. Om de stadig har nogle tilbage, ved jeg ikke.
Linket til Multimedia World: www.imw.dk
MVH:
René
(A+)