Mus med blåt lys
Fra : Karsten Feddersen

Dato : 20-10-04 15:05

Hej

Min søn er ved at sammensætte sin PC og den røde tråd er blevet blåt
lys. Kabinet, tastatur, musemåtte mv er ikke noget problem, men jeg skal
have fat i en mus som lyser blåt.

Hvilke findes. Knapper osv er underordnet, men det må gerne være i en
ordentlig kvalitet. Den skal selvfølgelig være optisk.

** Hvis jeg står i din adressebog og du ikke kender mig, **
** så slet mig venligst. Mange tak. **

Fra : Laziter [9440]

Dato : 20-10-04 15:32

"Karsten Feddersen" <karsten@feddersen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvilke findes. Knapper osv er underordnet, men det må gerne være i en
> ordentlig kvalitet. Den skal selvfølgelig være optisk.

Chippen har en:
http://www.chippen.dk/info-hardware/Mus/sharkoon-mus-optisk.shtm

Men hvad kvalitet angår ved jeg ikke noget, personligt synes jeg ikke at alt
det der blå lys er specielt fængende mere, alle har det efterhånden så det
"seje" koncept er praktisk talt væk..

Mvh
Benjamin

Fra : Troja

Dato : 20-10-04 15:36

Laziter [9440] tastede følgende

> Chippen har en:

Hvem vil dog handle med den biks ?

Fra : Laziter [9440]

Dato : 20-10-04 15:48

"Troja" <hotSLETTES@SLETTES_OGSÅcool.dk> skrev i en meddelelse
> Laziter [9440] tastede følgende

> Hvem vil dog handle med den biks ?

Jeg vil da gerne, jeg er ikke blevet snydt af ham og dem jeg kender der har
handlet med ham er heller ikke blevet snydt.
Så jeg har kun gode ord at sige om ham, hurtig levering og indholdet i
pakken svarede fuldt ud til det jeg havde bestilt..

Mvh.
Benjamin

Fra : Karsten Jensen

Dato : 20-10-04 16:01

"Laziter [9440]" <laziterNO@THANKSgmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Så jeg har kun gode ord at sige om ham, hurtig levering og indholdet i
> pakken svarede fuldt ud til det jeg havde bestilt..

Han har ikke efterlevet forbrugerklagenævnets afgørelse i en sag. Det syntes
jeg ikke er særligt betryggende, hvis uheldet skulle være ude.
http://www.forbrug.dk/klage/klagesager/firmatjek/ Det kan selvfølgelig være
en engangsforeteelse.

Mvh

Karsten

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 20-10-04 16:40

Hej

Laziter [9440] wrote:
> Men hvad kvalitet angår ved jeg ikke noget, personligt synes jeg ikke at alt
> det der blå lys er specielt fængende mere, alle har det efterhånden så det
> "seje" koncept er praktisk talt væk..

Tro mig. Når man er 5 år, så er blåt sejt

Fra : Brian Lund

Dato : 20-10-04 16:43

> [...]
>
> Hvilke findes. Knapper osv er underordnet, men det må gerne være i en
> ordentlig kvalitet. Den skal selvfølgelig være optisk.

Du kan købe en ordentlig mus, f.eks. en Logitech mus og så skifte lysdioden
ud til en lysstærk blå lysdiode, jeg kan se du bor i Vejle, så du kan jo
ringe til, eller køre ud til www.vejle-rc.dk og se om de har én...

Det vigtigste er at den er lysstærk, jeg har gjort det ved min tidligere mus
med en diode der ikke var helt lysstærk nok desværre, den virkede, men der
skulle helst et hvidt underlag under...

PS. jeg har nu en logitech MX510, sådan som musen er opbygget kan man ikke
se lyset fra lysdioden, så det ville egentligt være meningsløst at skifte
lysdioden på den da man alligevel ikke ser det ved almindeligt brug...

Brian

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 20-10-04 17:11

Hej

Brian Lund wrote:
> [...]
> se lyset fra lysdioden, så det ville egentligt være meningsløst at skifte
> lysdioden på den da man alligevel ikke ser det ved almindeligt brug...

Jeg har selv en Logitech Dual Optical og det var noget i den retning jeg
var ude efter til knægten. Jeg havde faktisk kig på den blå MX510.

Ellers havde jeg kig på denne:

Fra : Henning

Dato : 20-10-04 18:21

On Wed, 20 Oct 2004 16:05:23 +0200, Karsten Feddersen
<karsten@feddersen.dk> wrote:

>Hej
>
>Min søn er ved at sammensætte sin PC og den røde tråd er blevet blåt
>lys. Kabinet, tastatur, musemåtte mv er ikke noget problem, men jeg skal
>have fat i en mus som lyser blåt.

IBM's mus leveres som standard med blåt lys.

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Lene Skov Mikkelsen

Dato : 21-10-04 03:16

> Min søn er ved at sammensætte sin PC og den røde tråd er blevet blåt
> lys. Kabinet, tastatur, musemåtte mv er ikke noget problem, men jeg skal
> have fat i en mus som lyser blåt.

En Logitech MouseMan som denne:
http://technet.idnes.cz/obrazek/logitech-mousemanwheel.jpg
Den lyser blåt ud fra logoet, men har rød diode nedenunder.

Jeg ved så ikke, om den er til at opdrive. Det er en ældre mus.

- Lene
http://piv.nu/

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 21-10-04 07:09

Hej alle sammen

Tak for hjælpen. Jeg lod ham kigge på dem, men han mente, at de ikke var
som han gerne ville have den :S

Så efter en gennemgang af samtlige mus på EDB-priser ønskede han sig
denne her, selvom den ikke havde blåt lys:

Den passer ham nok også bedre siden det er en notebook mus.