Hej Hjælp til en olivetti bærebar
Fra : Willy Nielsen

Dato : 20-10-04 11:38

Hej...

jeg har en Olivetti bærebar " ECHOS P120 " som mangler, det stik som går
fra maskinen til HD.

Er der nogle som har den eller ved hvor jeg skal få fat i det

jeg har prøve ved Olivetti dk.

Med Venlig Hilsen
Willy Nielsen
http://
willy_nielsen@mail.dk
ICQ: 51740315

Fra : Anders pedersen

Dato : 20-10-04 16:04

On Wed, 20 Oct 2004 12:38:07 +0200, Willy Nielsen wrote:

> [...]
> fra maskinen til HD.
>
> Er der nogle som har den eller ved hvor jeg skal få fat i det

Når pcen er bærbar er gruppen
dk.edb.hardware.baerbar

--
Med venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen

Fra : Kenneth

Dato : 20-10-04 20:10

Hej Willy
Er ked af at sige det......... Men glem det, har selv manglet samme stik.
Opgav efter 2 år og har smidt maskinen ud.

Fra : Christian Mygind

Dato : 20-10-04 20:50

Kenneth wrote:
> Hej Willy
> Er ked af at sige det......... Men glem det, har selv manglet samme
> stik. Opgav efter 2 år og har smidt maskinen ud.

Så skulle du have postet problemet på usenet - har lige sendt Willy en
mail - for jeg har én.

/Chr