lige et ram ? mere
Fra : sniper_Nolight

Dato : 20-10-04 09:42

kan jeg smide ekstra ram i maskinen uden at foretage mig yderlige mht
windows eller bios eller noget - bare i med dem?
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : JK (at mail dot dk)

Dato : 20-10-04 10:20

On Wed, 20 Oct 2004 10:41:34 +0200, "sniper_Nolight"
<sniper_nolight@hotmail.com> wrote:

>kan jeg smide ekstra ram i maskinen uden at foretage mig yderlige mht
>windows eller bios eller noget - bare i med dem?

ja

Fra : Henning

Dato : 20-10-04 14:23

Nej - du skal ændre swapfilen.

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 20-10-04 14:41

Henning <nomail@all.invalid> skrev:

>Nej - du skal ændre swapfilen.

Hvordan kan du sige det, uden at vide mere om nuværende indstillinger,
styresystem m.m.?

--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : Ricko.

Dato : 20-10-04 16:57

"Henning" <nomail@all.invalid> skrev i en meddelelse

> Nej - du skal ændre swapfilen.

Hvor og hvordan gør man det

Fra : Morten

Dato : 20-10-04 18:19

> Hvor og hvordan gør man det

Jeg ville ikke være nervøs . . . jeg har i årenes løb sat ram i læssevis af
maskiner der skulle opgraderes (arbejder på en skole). Jeg har aldrig haft
brug for at komme i kontakt med swapfiler.

/ml

Fra : Morten

Dato : 20-10-04 12:07

> kan jeg smide ekstra ram i maskinen uden at foretage mig yderlige mht
> windows eller bios eller noget - bare i med dem?
> [...]

Husk at undersøge hvilke ram din maskine har . . . dit bundkort skal kunne
'forstå' de ram du sætter i

/ml

Fra : sniper_Nolight

Dato : 28-10-04 14:45