CPU forskel på 4000+ og FX-55
Fra : Sven

Dato : 20-10-04 00:27

Hej.
Jeg har læst en del test om de 2 nye AMD CPU'er, men hvad er egentligt
forskellen på en 4000+ og en FX-5 udover clockfrekvensen? Med de
testresultater der popper op, må der være flere forskelle, men hvilke?

Sven

Fra : JK (at mail dot dk)

Dato : 20-10-04 12:02

On Wed, 20 Oct 2004 01:26:35 +0200, "Sven"
<chanelle4_nospam@hotmail.com> wrote:

> [...]
>forskellen på en 4000+ og en FX-5 udover clockfrekvensen? Med de
>testresultater der popper op, må der være flere forskelle, men hvilke?

http://www.hexus.net/content/reviews/review.php?dXJsX3Jldmlld19JRD04ODgmdXJsX3BhZ2U9Mg==

Jeg ved det heller ikke.

Jeg vil anbefale at købe en 90 nm cpu, - de kan vist overclockes til
2.6 GHz. At en overclocker bruger sit know-how til at spare kassen er
da en supergod ting.

Det var der jo en artikel om forleden. Prisforskellen imellem en 3000+
og 3200+ er imidlertid ret beskeden, så jeg ville nok vælge den
sidste.

http://www.anandtech.com/cpuchipsets/showdoc.aspx?i=2242

mvh

John

Fra : Thomas G

Dato : 21-10-04 15:38

> Jeg har læst en del test om de 2 nye AMD CPU'er, men hvad er egentligt
> forskellen på en 4000+ og en FX-5 udover clockfrekvensen? Med de
> testresultater der popper op, må der være flere forskelle, men hvilke?

Denne artikel skulle meget gerne svar på dit spg..

http://www.anandtech.com/cpuchipsets/showdoc.aspx?i=2249

mvh Thomas G