fladskærm til spil
Fra : Johnny B 2000

Dato : 19-10-04 16:19

hvilken fladskærm er hurtig nok til spil, f.eks counterStrike med hurtig
opdateringer

både 17" og 19"

og ikke til 10k

--
Johnny [2000 Frb.]
fjern SLETDETTE i mailadr. for direkte mail

Fra : ThomasT

Dato : 19-10-04 17:06

Den her er en rigtig god skærm til prisen:

Jeg har den selv og spiller meget FPS, og har ikke oplevet noget kritisk,
det går jeg ellers meget op i.

Den kan også købes hos Computercity til 2399,-

ThomasT

Fra : Sander

Dato : 19-10-04 21:02

Eller Samsung 710 N Opdagering på 12 ms.
2999 hos Computercity.

Eller http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=99045, ved ikke hvordan
der er men 19" og 12 ms opdatering ser da fornuftigt ud, måske der er nogle
der har erfaringer med den.

Sander.