Printserver
Fra : J.K.Arning

Dato : 19-10-04 14:45

Jeg vil gerne have en printserver for at gøre senariet
derhjemme lidt enklere i hverdagen.

Situationen.

1. D-Link AP / Router

2. En Mac ( ibook etellerandet ) der kører OS X
koblet på routeren med kabel

3. En PC der kører XP koblet på AP via Wifi

4. En printer ( Canon IP 4000 USB )

Nu skal der så en printserver på.

Hvilken Print Server vil kunne lade begge makiner
udskrive ?

Regards

Fra : Anders pedersen

Dato : 19-10-04 15:37

On Tue, 19 Oct 2004 15:44:32 +0200, J.K.Arning wrote:

> [...]
>
> 4. En printer ( Canon IP 4000 USB )
>
> Nu skal der så en printserver på.
>
> Hvilken Print Server vil kunne lade begge makiner

Forkert gruppe
den rigtige er
dk.edb.netvaerk

--