Plads i et Shuttle-kabinet ?
Fra : Ukendt

Dato : 18-10-04 21:15

Er der nogen der ved om der er plads til et Happauge PVR-250 i denne kasse ?

http://eu.shuttle.com/en/desktopdefault.aspx/tabid-72/170_read-2782/

Og hvordan er TV-out på et Radeon 9100 ?

Den er jo oplagt til en lille media-maskine, med den udvendige
strømforsyning !

Mvh
Jan Rysz

Fra : Flemming Joensson

Dato : 19-10-04 01:28

"Jan Rysz \(8900\)" <rysz[at]rysz[dot]net> wrote in

> Er der nogen der ved om der er plads til et Happauge PVR-250 i denne
> kasse ?

Det tror jeg bestemt der er - PVR250 er ikke specielt stort.

> http://eu.shuttle.com/en/desktopdefault.aspx/tabid-72/170_read-2782/
>
> Og hvordan er TV-out på et Radeon 9100 ?

Det ved jeg desværre ikke, men jeg synes det er ret synd at de ikke har
nogen AGP port i Zen'en. Jeg har selv en SB65G2 og den har både PCI og AGP
og der kunne sagtens være et Radeon 9600 og et PVR250 på samme tid, og den
er kun minimalt større end Zen'en.

> Den er jo oplagt til en lille media-maskine, med den udvendige
> strømforsyning !

Jep, det tiltaler også mig at man ikke har en strømforsyning med to 40mm
blæsere.

/Flemming

--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-04 05:18

> Det ved jeg desværre ikke, men jeg synes det er ret synd at de ikke har
> nogen AGP port i Zen'en. Jeg har selv en SB65G2 og den har både PCI og AGP

Enig med dig der, men det er jo desværre ikke tilfældet, men mon ikke der
kommer en med det

> Jep, det tiltaler også mig at man ikke har en strømforsyning med to 40mm
> blæsere.

Hvor meget støjer blæserne i din model ?

Mvh
Jan Rysz

Fra : Flemming Joensson

Dato : 23-10-04 16:40

> Hvor meget støjer blæserne i din model ?

For meget synes jeg - og jeg har endda for egen regning betalt for at
skifte PSU'en ud med SilentX modellen som skulle være den meste stille PSU
til shuttle - men to 40mm blæsere er altså noget der kan høres. Og så lige
for at toppe det hele af er lejet gået i 80mm blæseren på CPU'en så lige nu
larmer min Shuttle rigtig meget.

Jeg havde lige en kammerat på besøg i dag og det han var mest imponeret
over var "at så lille en kasse kunne larme så meget" - :(

/Flemming

--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'