2 internetforbindelser på 1 pc
Fra : Jesper Mathiesen

Dato : 18-10-04 15:48

Hej.

jeg vil høre om det er muligt at køre 2 internetforbindelser på 1 pc.

Altså så denne pc nu kan hente gennem gegge forbindelser på samme tid.

Der må da findes noget load-balancing software eller lignende som kan klare
dette trick?

Fra : [DK6400] Brian Balde~

Dato : 18-10-04 17:29

"Jesper Mathiesen"
> Hej.
>
> jeg vil høre om det er muligt at køre 2 internetforbindelser på 1 pc.
>
> Altså så denne pc nu kan hente gennem gegge forbindelser på samme tid.

Jeg mener faktisk, at dét var én af Windows NT's forcer.....at den kunne ta'
flere modems på én gang.

Windows 2000 er NT 5.0 og XP er NT 5.1
Hvis ikke denne feature er væk, burde den selvsagt eksistere endnu.
[Ja, selv de gamle Basic spil (Gorilla.bas) er da vist stadig med i Windows
2000.]

Om denne feature betyder at du kan downloade fra samme kilde gennem flere
forbindelser ved jeg ikke.

Mvh.
--
Brian Hougaard Baldersbæk
Frejasvej 14

Fra : Leony

Dato : 18-10-04 21:13

"[DK6400] Brian Baldersbæk" <DK6400BrianFJERN@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4173ef1f$0$14251$ba624c82@nntp02.dk.telia.net

> Jeg mener faktisk, at dét var én af Windows NT's forcer.....at den
> kunne ta' flere modems på én gang.

Noget i den retning:
http://support.microsoft.com/kb/q307849/

Men man kan sige at modems nok ikke er sagen mere.
Det ville være mere spas at bundle 2 stk 2 mbit linier.

Hvis der er tale om modems, så er det nok nemmere at investere i ISDN.
Hellere bundle sådan en, end 2 stk 56k modems (prisen er jo den samme).

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Michael Nielsen

Dato : 19-10-04 09:50

Lytter lige spændt med

> Men man kan sige at modems nok ikke er sagen mere.
> Det ville være mere spas at bundle 2 stk 2 mbit linier.

Hvad så med at bruge en internetforbindelse LAN 1 Mbit her i huset og
naboens trådløse WLAN 512 Kbit via et trådløs netkort, kan det lade sige
gøre?

Mvh.
Michael

Fra : *XxX*

Dato : 19-10-04 16:03

"[DK6400] Brian Baldersbæk" <DK6400BrianFJERN@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> Hvis ikke denne feature er væk, burde den selvsagt eksistere endnu.
> [Ja, selv de gamle Basic spil (Gorilla.bas) er da vist stadig med i

hvor finder du de spil?? har lige lavet en søgning i WIN2k uden noget
resultat.