Mono/stereo
Fra : Sørensen

Dato : 17-10-04 10:11

Hvad kan grunden nu være til dette: Når jeg spiller musik på min pc, er det
fint stereo. Men når jeg kører tv - terratec tvvalue kort - så er det mono.
Kun den venstre højttaler vil spille.
Højttalerne må jo være forbunden korrekt til computeren, siden de spiller
alt andet ok. Det er altså tv kortet, eller dettes opsætning, det er galt
med.
Men hvad kan det være?
sørensen

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 17-10-04 10:26

Sørensen wrote:

> Når jeg spiller musik på min pc, er det fint stereo. Men når jeg kører tv
> - terratec tvvalue kort - så er det mono.
[snip]

Sidder der ikke et kabel fra TV-kortet over i lydkortet? Se efter om det er
monteret ordentligt.

--
Mvh. Lars

Fra : Sørensen

Dato : 17-10-04 11:35

> Sidder der ikke et kabel fra TV-kortet over i lydkortet? Se efter om det
> er
> monteret ordentligt.

Ja, det var jo basic. Du havde ret. Nu virker det.
Har bare problemet som tidligere spurgt om i denne gruppe igår - at den
klager over audio codec, når jeg starter programmet. Jeg har sendt en
forespørgsel til Terratec support, så det kan jo være jeg får svar i løbet
af en måneds tid eller sådan...!
preben