Udprintningsproblem på en Lexmark 3200
Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 16-10-04 19:57

Hej gutter!

Jeg har en veninde, som har problemer med sin Lexmark 3200 inkjet-printer. Har
aldrig selv haft inkjetprinter og da den står et stykke væk håber jeg i har
nogle gode forslag. Har forsøgt hjælp over telefonen, men det hjalp ikke...

Problemet er, at printeren udskriver sort tekst med en masse vandrette blanke
linjer i selve teksten, efter skift til ny blækpatron (som menes at være
monteret korrekt). Før var der ingen problemer og teksten stod klart og
tydeligt. Kalibreringsrutinen er forsøgt, men den er umulig pga. fejlen på den
sorte patron (der mangler en del af teksten)... Hun kører Windows XP på en
300MHz maskine m. 256MB ram og den fik en komplet ominstallation for nogle mdr.
siden af yours truly...

Printeren benytter iøvrigt Windows XP's indbyggede driver og har, som tidligere
nævnt, fungeret fint indtil skift af blækpatron.

Gode idéer?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-10-04 20:22

Kim Voss Schrader wrote:

> Printeren benytter iøvrigt Windows XP's indbyggede driver og har, som
> tidligere nævnt, fungeret fint indtil skift af blækpatron.

Fejl i blækpatronen.

Jesper G. Poulsen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 16-10-04 20:51

Hej!

Jesper G. Poulsen wrote:

> Fejl i blækpatronen.

"Uheldigvis" har hun allerede forsøgt med en anden ny patron :(

--
Mvh, Kim

Fra : Peter

Dato : 17-10-04 02:03

> "Uheldigvis" har hun allerede forsøgt med en anden ny patron :(
>
> --
> Mvh, Kim

Kører hun med original eller kopi patroner? Ikke at det burde gøre nogen
forskel, men det gør det nu alligevel, til tider.

Kør en rensning.

Hjælper det heller ikke, så smid printeren ud (af Windows) og geninstallere
den igen. Prøv evt. med original drivere.

Peter B