Aldi PC fra 2000 ?
Fra : Annette Hansen

Dato : 16-10-04 12:33

Hej gruppe!
Jeg har en af de udskældte Aldi-Pc'er, men jeg er nu glad for den, selvom
ME-styresystemet driller en del.
Nu ville jeg gerne have flere RAM isat, og jeg har den oprindelige
'Salgsbrochure' fra Aldi liggende, i den står der i parentes dette

(1 modul, maks. arbejdslager 1GB)

Men i den medfølgende manual står der ''Motherboarded understøtter indtil
128 MB i hver sokkel''.
Hvad skal man tro?
Det er således udstyret fra fabrikken.
1x128MB.... nu er der isat 2 x 128 MB ram og det er en 900Mhz maskine.
Iøvrigt er det SD-ram
A.Hansen

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 16-10-04 13:20

Annette Hansen skrev :
> [...]
> Hvad skal man tro?
> Det er således udstyret fra fabrikken.
> 1x128MB.... nu er der isat 2 x 128 MB ram og det er en 900Mhz maskine.

I brochuren står der sikkert også et telefonnummer - de ved det!

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/