Hjælp til PDA/GPS
Fra : Gjuga

Dato : 16-10-04 08:32

Hej

Jeg har efterhånden længe gået og overvejet at investere i en PDA, som i
første omgang skal bruges til GPS navigation i bilen. Jeg har ikke det helt
store indblik i hvad der er på markedet, men har sat mig lidt ind i det. Jeg
vil gerne have en PDA som har forholdsvis gode egenskaber, som lyd og
billede, men altså stadig til en fornuftig pris.
Jeg har også tænkt lidt på at købe en PDA med GPS udstyr, men altså uden
software hvis det kan lade sig gøre. Jeg har nemlig en ven som skal af med
sit TOMTOM 3, og det er jeg lidt interesseret i hvis det kunne være en
billigere udvej.
Er der nogen som kender steder på nettet eller her i landet som forhandler
PDA'er uden software og som kan anbefales?
Nogen idéer eller gode råd til hvad jeg skal kigge efter og hvad jeg skal
holde mig fra?
Erfaringer vil jeg da også gerne høre fra folk som har mht netop det her.

Håber I kan hjælpe..

På forhånd tak.

Fra : Anders pedersen

Dato : 16-10-04 09:01

On Sat, 16 Oct 2004 09:31:57 +0200, Gjuga- ### wrote:

> [...]
> holde mig fra?
> Erfaringer vil jeg da også gerne høre fra folk som har mht netop det her.

Gruppen for pdaer er
dk.edb.system.lomme-pc

--
Med venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 16-10-04 12:50

Anders pedersen wrote:
> Gruppen for pdaer er
> dk.edb.system.lomme-pc

I det aktuelle tilfælde kan dk.teknik.satellit.navigation også være
relevant.

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>