Thomas Hansen wrote:
>> Jamen Midtdata skal da nok være gode og sikre. De har lige været
>>udstillet
>>på Forbrugerstyrelsens had liste over forretninger, som nægter at rette
>>sig
>>efter forbrugerklagenævnets afgørelser. Mener dog, at de har betalt og er
>>blevet slettet igen.
Ja, det var en enkelt sag de ikke var enige i (siger Midtdata i hvert
fald), så de valgte at betale de 9.000 kr (mener jeg) der var tale om.
> Det viste jeg ikke. Men jeg har selv lige haft en sag med dem. Og den
> håndterede de til UG. Det er det min vurdering bygger på.
Ja, jeg tror ikke at man skal kigge op enkeltsager - eller ville jeg
slet ikke ha' handlet med SHG siden de i december sendte mig et forket
og brugt bundkort og bagefter ikke ville bytte det, fordi de troede jeg
var ved at snyde dem. Det er også ok, hvis det ikke var fordi jeg med
det samme fik slynget i hovedet "vi kan ikke gøre mere, hvis du vil
klage mere kan du gå til forbrugerstyrlsen." (sådan ca. lød det). De
fandt dog ud af at det var dem som havde lavet en fejl og jeg fik så det
rigtige bundkort ca. 14 dage efter jeg fik det forkerte. Det fik de også
en mail fra mig, hvor jeg beskrev hvordan jeg havde oplevet det.
Siden da har jeg da anbefalet SHG alligevel og købt min mors nuværende
computer derigennem. :)
Man skal nok holde sig fra et firma, hvis de hele tiden får dårlig omtale.
--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
Take back the web -
www.mozilla.org/firefox