Switchbox (eller noget lignende) til print~
Fra : [8260] Jacob Melchio~

Dato : 14-10-04 00:06

Hej

Jeg har brug for en eller anden switchbox eller noget i den stil, så jeg kan
bruge en printer på to computere på en gang. Hvilke løsninger er der på
sådan et problem, og hvad koster de?

Jacob
-------------
Ved svar på mail, fjern det store grå dyr i min mailadresse.

Fra : Jesper

Dato : 14-10-04 07:31

[8260] Jacob Melchiorsen wrote:
> [...]
> bruge en printer på to computere på en gang. Hvilke løsninger er der på

Hvis du alligevel sår og mangler en router laver NetGear en med
indbygget printserver. Jeg har selv erhvervet mig en, og den er
glimrende. Pris ca. 800 kroner.

/jesper

Fra : k@x.x

Dato : 14-10-04 14:51

On Thu, 14 Oct 2004 01:05:33 +0200, "[8260] Jacob Melchiorsen"
<jacob@ELEFANTENflopsy.dk> wrote:

>Jeg har brug for en eller anden switchbox eller noget i den stil, så jeg kan
>bruge en printer på to computere på en gang. Hvilke løsninger er der på
>sådan et problem, og hvad koster de?

Ja, en switchbox er en mulighed.

Kig evt. på www.edbpriser.dk eller www.hd.dk .

--
Kim

Fra : Leony

Dato : 15-10-04 16:44

"[8260] Jacob Melchiorsen" <jacob@ELEFANTENflopsy.dk> skrev i en
meddelelse news:416db4c0$0$299$edfadb0f@dread14.news.tele.dk

> Jeg har brug for en eller anden switchbox eller noget i den stil, så
> jeg kan bruge en printer på to computere på en gang. Hvilke løsninger
> er der på sådan et problem, og hvad koster de?

USB:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=319713943&n=496908102&pn=552651110
Husk kabler.

Parallel:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=319713943&n=496936578&pn=951660983
husk kabler.

Dette er bare forslag, der findes flere modeller og priser.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/