USB HDD problem... Sandberg cover + 200 gb~
Fra : Dzion

Dato : 13-10-04 13:19

Jeg har en Maxtor DiamondMax Plus 9 200 GB siddende i en ekstern cover fra
SandBerg Hispeed 2.0 Harddisk Link cover. Den anden dag kom jeg uheldigvis
til at slukke for disken mens den overførte nogle filer og siden har den
sagt en underlig lyd når jeg starter:
mmmmmm..click....mmmmm..click....mmmmmm osv... Jeg tændte den efter jeg fik
slukket den og så opstod denne lyd. Der går ufattelig lang tid før XP finder
disken og nogle gange finder den den slet ikke...og hvis jeg så går ind på
disken er den ufattelig langsom både i stifinder, og vis jeg skal over fører
noget...Jeg har så hertil aften rodet rundt med disken, jeg troede først at
det var disken der var noget galt med så jeg satte den i en stationær
maskine og der virkede den upåklageligt, men jeg formaterede den
alligevel...Så tænkte jeg selvfølgelig at det var coveret der var gået sig
en tur, men der satte jeg en anden 3,5'' disk i og XP fandt den uden
problemer og den virker også upåklageligt.

Jeg har på fornemmelsen at jeg har fået beskadet usb controllerne eller
driverne, men er der nogen der ved hvad fanden jeg skal gøre. Jeg har
virkelig brug for hjælp.

PFT
Mark

Fra : Jess

Dato : 13-10-04 19:49

Ring til Sandberg support! Nummeret står i vejledningen.

Fra : Dzion

Dato : 14-10-04 16:07

"Jess" <jess@NOSPAMSdegenkolw.dk> skrev i en meddelelse
> Ring til Sandberg support! Nummeret står i vejledningen.
>
> "Dzion" <mfbh21Fjern_dette@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Har ringet men han havde aldrig hørt om problemet før men har tilbudt at
sende mig et nyt cover...