Har du et Abit BP6?
Fra : Jackster

Dato : 14-05-01 12:32

Hej BP6 ejer

Jeg har lige købt et sådan mobo... :))

Jeg vil gerne vide lidt om hvilken slags køler i bruger? både ved 1 og 2
cpu'er?

Både gode og dårlige erfaring med køler til dette mobo......

/Jackster

Fra : Peter Toftager

Dato : 14-05-01 14:41

Hey.

Kanon MB, har været meget glad for mit... Har dog tænkt mig at skifte det ud
når AMD kommer med deres nye chipset, så jeg kan køre dual thunderbird...

Jeg bruger 2 Stk CoolWhip kølere fra ACDC (som desværre er lukket).

De skulle være rigtig gode, men jeg syntes ikke at det er noget specielt.

Jeg kan kører mine 2x366@440 men så ryger de op på en 49 grader så...

Orb skulle være ret godt til dette MB. Evt se på www.bp6.com

Hilsen Peter

Fra : Jan Vennike

Dato : 14-05-01 17:25

"Jackster" <!nygade33!@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> cpu'er?
>
> Både gode og dårlige erfaring med køler til dette mobo......

Kørte med Orb på min. Larmede lidt, men kølede OK.

Og så kan man få et lille program på www.bp6.com, som kan regulere kølernes
hastighed, så de først starter ved fx 35 grader og så gradvis går op i
omdrejninger til den når fx 45, hvor de går for fulde gardiner.

Hvis ikke du kan finde programmet, har jeg det lige ved hånden (selvom det
er 4 måneder jeg skilte mig af med mit BP6).

--
Jan

Remove the cat in the email to reach me