dual layer dvd afspillere
Fra : Andropov

Dato : 12-10-04 15:43

Hvilke dvd afspillere kan afspille dual layer dvd skiver ?
Er der ret mange som kan det endnu...

Hvor lang tid kan refill blæk holde. Man ser ofte 250ml til salg som
måske i nogle tilfælde kan gå flere år før det er brugt....

Fra : Kim, Aalborg

Dato : 12-10-04 17:18

> Hvilke dvd afspillere kan afspille dual layer dvd skiver ?
> Er der ret mange som kan det endnu...

Alle DVD-afspillere (uden undtagelse så vidt jeg husker) kan afspille
Dual-Layer skiver. Problemet er at brænde dem. Ved ikke, hvor du får andet
fra.

> Hvor lang tid kan refill blæk holde. Man ser ofte 250ml til salg som
> måske i nogle tilfælde kan gå flere år før det er brugt....

Ingen anelse.

Mvh. Kim, Aalborg.

Fra : JK

Dato : 12-10-04 17:22

On 12 Oct 2004 07:42:48 -0700, andropov@ofir.dk (Andropov) wrote:

>Hvilke dvd afspillere kan afspille dual layer dvd skiver ?
>Er der ret mange som kan det endnu...

Ja, det kan de allesammen. De fleste ikke-hjemmebrændte er 2 lags. Det
er derfor man ikke kan kopiere dem ned på en enkeltlagsskive på 4.3
Gb.

>Hvor lang tid kan refill blæk holde. Man ser ofte 250ml til salg som
>måske i nogle tilfælde kan gå flere år før det er brugt....

ved ikke

mvh

John

Fra : Andropov

Dato : 13-10-04 10:20

JK <johnknuhtsen@mail.FJERNdk> wrote in message

> Ja, det kan de allesammen. De fleste ikke-hjemmebrændte er 2 lags. Det
> er derfor man ikke kan kopiere dem ned på en enkeltlagsskive på 4.3
> Gb.

Ja, det er rigtigt. Det havde jeg lige glemt i farten :)

Fra : Anders pedersen

Dato : 13-10-04 16:58

On 12 Oct 2004 07:42:48 -0700, Andropov wrote:

> Hvilke dvd afspillere kan afspille dual layer dvd skiver ?
> Er der ret mange som kan det endnu...

Gruppen for dvd afspilere er
dk.teknik.dvd

--