Logitech mus fryser ???
Fra : Carlos

Dato : 12-10-04 10:10

Hejsa!
Er der mon en venlig sjæl som kan hjælpe.
Jeg har et Logitech Cordless MX-sæt, men musen fryser hver gang "Pilen" ikke
har været i brug i over 2 sek. Trykker jeg så på venstre museknap kører den
igen ?
Anyone ? Laver samme nummer på flere computere, og der er skiftet batterier

--
Med venlig hilsen / Best regards

Thomas Andersen
CellShoppen I/S
www.CellShoppen.dk

Fra : Zulu

Dato : 12-10-04 10:18

Carlos wrote:
> [...]
> museknap kører den igen ?
> Anyone ? Laver samme nummer på flere computere, og der er skiftet

Er det ikke en eller anden størmsparefunktion, der er sat lidt for lavt?

Zulu

Fra : Kim, Aalborg

Dato : 12-10-04 10:20

> [...]
> den
> igen ?
> Anyone ? Laver samme nummer på flere computere, og der er skiftet

Prøv et andet underlag. Jeg havde nøjagtigt det samme problem på samme sæt.

Mvh. Kim, Aalborg.

Fra : Carlos

Dato : 12-10-04 11:17

Har prøvet en masse forskellige underlag desværre

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 12-10-04 16:17

"Carlos" <hlctas@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Har prøvet en masse forskellige underlag desværre

har du så kigget på dens strømbesparende funktion? Det er muligvis der
problemet er...