Logitech MX 510 mus, allerede itu??
Fra : J

Dato : 11-10-04 13:00

Hejsa,

Er der nogen der ude der ved hvordan man skiller sådan en krabat ad, så man
kan rense den.

Venstre tasten klikker underligt, som om den holder lidt igen. har sikkert
fået sved af alt det counterstrike.
Det kunne min gamle logitech ellers godt holde til.

Mvh. J

Fra : Janner

Dato : 11-10-04 14:43

> Venstre tasten klikker underligt, som om den holder lidt igen. har sikkert
> fået sved af alt det counterstrike.
> Det kunne min gamle logitech ellers godt holde til.
>
> Mvh. J

Jeg gav min et skud kontakt rens da den led af samme skavank *S*

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-10-04 17:03

"J" <j@REMOVEcrazyslagelse.dk> wrote in message
> [...]
> fået sved af alt det counterstrike.
> Det kunne min gamle logitech ellers godt holde til.

lad være med at gøre noget... ring til logitech så sender de dig ofte en ny
mus.. Hvis den er helt ny henvender de dig højt sansynligt til en
forhandler... Men logitech giver 5 års garanti.

Fra : J

Dato : 12-10-04 12:55

Vildt at de giver så lang en garanti.

Jeg har prøvet at ringe til dem på det nummer som står på hjemmesiden i DK,
men de tager den ikke. Lidt mystisk.
Så jeg prøver min forhandler.

Tak for hjælpen.

Mvh. J

Fra : Brian Lund

Dato : 11-10-04 17:12

> [...]
> fået sved af alt det counterstrike.
> Det kunne min gamle logitech ellers godt holde til.

Hvis du alligevel skulle få lyst til at skille den ad en dag (på trods af
garantien!), så sidder der tre skruer nedenunder!
De sidder dog under klistermærkerne, de sidder ca. der hvor der ligesom er
et perforeret kryds i mærkerne.

Brian