MP3 afspiller?
Fra : Rune Vestergaard

Dato : 11-10-04 08:38

Hej

Jeg skal have mig en ny mp3 walkman!

Holder den strøm længere hvis det er flash ram i forhold til harddisk?

512 mb er nok for mig.

Hvad skal jeg købe?

Fra : Per

Dato : 11-10-04 09:28

--

Hey Rune!

JA den holder længere strøm, når der er tale om flashram istedet for
harddisk, da disken er mekanisk = mere strømforbrug.

Hvad du skal købe - ja der er unægteligt meget at vælge imellem.

Jeg kan da anbefale
http://www.hifiklubben.dk/iz.asp?id=1|p|58|58|5275|pdetail&rv=5715
Den har en masse features og er lille og alt det jeg selv søger i en mp3
afspiller.

Ellers er der:
http://www.web-shoppen.dk/dvd-afspiller/displayShop.jsp?link=google&displayShop=000000F800118DEC2764B5356F981D85

De har et hav af mp3 afspillere.

Jeg ejer selv både den fra hifiklubben og den der hedder CMTEH CA-B200

Og jeg kan anbefale begge 2.

Mvh. Per!

Fra : /Ole

Dato : 11-10-04 10:18

> "Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> --

Hvis det er ok for dig, at den fylder lidt mere, end en MP3 afspiller, kan
jeg meget stærkt anbefale Sony's Minidisk. Hurtig og nem at overføre alle
slags formater over på disken, batteriet holder i evigheder ( 25 timer vil
jeg skyde på) og musikkvaliteten er helt i top.
Ulempen er den er lidt større, og der kan ikke hældes datafiler over på den,
men fordelene er så mange, at jeg ikke fortrød, jeg skiftede.

/Ole