Teflonsåler
Fra : malfoy_96

Dato : 10-10-04 19:51

Hej NG.

Hvordan montere man bedst teflonsåler på sin gnaver? Skal man kun tilpasse
stykkerne så de er ligeså store som fusserne eller skal man bare klistre en
en bred stribe henover??

På Forhånd Tak

Malfoy

Fra : malfoy_96

Dato : 10-10-04 20:10

Glemte lige at fortælle at jeg bruger sort Icemat og en Logitech MX510.

Malfoy

Fra : Kurt Lund

Dato : 10-10-04 22:05

"malfoy_96" <malfoy_96@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Glemte lige at fortælle at jeg bruger sort Icemat og en Logitech MX510.
>
> Malfoy

Bare sådan at de passer til fusserne
Det andet er sku da for dyrt
bruger næsten det samme opsæt men bare med MX700

Kurt

Fra : Flemming Joensson

Dato : 11-10-04 01:20

"Kurt Lund" <klander52@hotmail.com> wrote in

> Bare sådan at de passer til fusserne
> Det andet er sku da for dyrt
> bruger næsten det samme opsæt men bare med MX700

Enig - jeg har lige købt en 3S Steelpad og der fulgte noget tape med og i
vejledningen skriver de at man bør lave stykkerne større end puderne - for
at undgå at der samler sig støv og skidt i kanten. Men de skal selvfølgelig
heller ikke købe ret meget af det selv ;)

/Flemming

Fra : malfoy_96

Dato : 11-10-04 23:44

> Det andet er sku da for dyrt

Har en rulle med 10 meter som er 50mm bredt så jeg har rigeligt at øve mig

Malfoy

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 10-10-04 22:12

malfoy_96 skrev:

> Hvordan montere man bedst teflonsåler på sin gnaver?

Jeg bruger en hulmaskine. Det giver nogle fine runde teflon-skiver,
som passer perfekt til fødderne på min MX700.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Kurt Lund

Dato : 10-10-04 22:24

> Jeg bruger en hulmaskine. Det giver nogle fine runde teflon-skiver,
> som passer perfekt til fødderne på min MX700.

> [...]

Det var da egentligt en god ide du kom med der, tak for det.
så kan man godt gemme saksen væk :)
Kurt

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 11-10-04 16:56

Kurt Lund skrev:

> Det var da egentligt en god ide du kom med der, tak for det.

Velbekomme.

> så kan man godt gemme saksen væk :)

:)

--
Hilsen
Madsen

Fra : malfoy_96

Dato : 11-10-04 23:45

Tak for de gode input alle sammen. Nu vil jeg så påmontere lidt såler

Malfoy