|
| Datatelpartner. Fra : Jan Mejer |
Dato : 09-10-04 16:17 |
|
nogen der har erfaring med dette firma: Datatelpartner.
har bestilt på deres hjemmeside, men har ikke hørt noget.......
| |
Brizz (09-10-2004)
| Kommentar Fra : Brizz |
Dato : 09-10-04 16:58 |
|
> nogen der har erfaring med dette firma: Datatelpartner.
>
> har bestilt på deres hjemmeside, men har ikke hørt noget.......
Har aldrig bestilt på deres site men handler altid i deres butik på
Folehaven.
Aldrig noget at udsætte på deres service, varer eller priser.
Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk
| |
Jan Mejer (09-10-2004)
| Kommentar Fra : Jan Mejer |
Dato : 09-10-04 17:25 |
|
ok tak for svaret.........hvornår har du sidst handlet der?
Bestilte for en uge siden ( man 4.10 ) og de svarer hverken på mail eller
telefon
>
>
| |
Brizz (09-10-2004)
| Kommentar Fra : Brizz |
Dato : 09-10-04 20:14 |
|
> ok tak for svaret.........hvornår har du sidst handlet der?
i torsdags...
>
> Bestilte for en uge siden ( man 4.10 ) og de svarer hverken på mail eller
> telefon
>
Ring til deres butik...det plejer aldrig at være et problem for miat komme
igennem.
Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk
| |
Jens G (10-10-2004)
| Kommentar Fra : Jens G |
Dato : 10-10-04 07:48 |
|
On Sat, 9 Oct 2004 17:58:18 +0200, "Brizz" <nogen@microsoft.com>
wrote:
>> nogen der har erfaring med dette firma: Datatelpartner.
>>
>> har bestilt på deres hjemmeside, men har ikke hørt noget.......
>
>Har aldrig bestilt på deres site men handler altid i deres butik på
>Folehaven.
Samme her. Godt koncept med gode priser.
På baggrund af mine erfaringer med handel i butikken, bestilte en
bekendt PC dele for ca. 10.000 online hos dem, hvorefter han intet
hørte i omkring en uge.
Efter adskillige kontaktforsøg lykkedes det ham at få nogen fra
butikken i tale, og fik forklaringen at en af de dele han havde
bestilt ikke var på lager. Men han kunne få noget andet og bedre til
samme pris istedet(ikke sådan forstået at de solgte ham det
billigere,- priserne var bare faldet i mellemtiden). Og så kunne de
hurtigt få afsendt ordren.
Men der skete stadig intet, og efter yderligere henvendelser til
butikken, modtog han et track&trace nummer som bevis på at nu var
ordren sendt. Sjovt nok gik der flere dage før varerne blev modtaget
hos P&T, og så havde min bekendte mistet tålmodigheden, hvilket han
også havde meddelt Datatelpartner.
Han sendte det hele retur da det ankom, og bestilte istedet hos SHG,
hvorfra varerne ankom på normal tid, uden noget bøvl.
--
Hilsen/Best Regards
Jens G
som bruger Musimi.dk, Bredbåndstelefoni til folket
| |
Brizz (10-10-2004)
| Kommentar Fra : Brizz |
Dato : 10-10-04 13:29 |
|
> Hilsen/Best Regards
> Jens G
> som bruger Musimi.dk, Bredbåndstelefoni til folket
Lidt OT det her men kan du hjælpe mig lidt med musimi? evt mail mig på brian
(at) gronaerten . dk
har nemlig hørt om det og vil gerne lige spørge lidt
Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk
| |
Jens G (10-10-2004)
| Kommentar Fra : Jens G |
Dato : 10-10-04 17:13 |
|
On Sun, 10 Oct 2004 14:28:47 +0200, "Brizz" <nogen@microsoft.com>
wrote:
>> Hilsen/Best Regards
>> Jens G
>> som bruger Musimi.dk, Bredbåndstelefoni til folket
>
>Lidt OT det her men kan du hjælpe mig lidt med musimi? evt mail mig på brian
>(at) gronaerten . dk
>har nemlig hørt om det og vil gerne lige spørge lidt
Du kan jo kigge i Musimi's forum. Der er svar på det meste.
https://musimi.dk/index.php/forum2/
Eller Vejledningerne
https://musimi.dk/index.php/wiki/p/Vejledninger/
--
Hilsen/Best Regards
Jens G
som bruger Musimi.dk, Bredbåndstelefoni til folket
| |
Jan Mejer (10-10-2004)
| Kommentar Fra : Jan Mejer |
Dato : 10-10-04 13:45 |
|
>
> På baggrund af mine erfaringer med handel i butikken, bestilte en
> bekendt PC dele for ca. 10.000 online hos dem, hvorefter han intet
> hørte i omkring en uge.
>
> Efter adskillige kontaktforsøg lykkedes det ham at få nogen fra
> butikken i tale, og fik forklaringen at en af de dele han havde
> bestilt ikke var på lager. Men han kunne få noget andet og bedre til
> samme pris istedet(ikke sådan forstået at de solgte ham det
> billigere,- priserne var bare faldet i mellemtiden). Og så kunne de
> hurtigt få afsendt ordren.
>
> Men der skete stadig intet, og efter yderligere henvendelser til
> butikken, modtog han et track&trace nummer som bevis på at nu var
> ordren sendt. Sjovt nok gik der flere dage før varerne blev modtaget
> hos P&T, og så havde min bekendte mistet tålmodigheden, hvilket han
> også havde meddelt Datatelpartner.
>
> Han sendte det hele retur da det ankom, og bestilte istedet hos SHG,
> hvorfra varerne ankom på normal tid, uden noget bøvl.
>
> --
> ja det var det jeg frygtede...........nå, men jeg lærer vel af mine fejl,
suk
| |
Jan Mejer (12-10-2004)
| Kommentar Fra : Jan Mejer |
Dato : 12-10-04 16:57 |
|
uha.........nu sker der noget..........de har afsendt pakken påstår
de..........så jeg glæder mig..........
måske er de ikke så ringe alligevel
>
| |
|
|