?? Icemat - er det noget L..T?
Fra : Morten Jensen

Dato : 09-10-04 11:56

Efter nu at have været i gennem 2 Icemats 2.edition må jeg konkludere at det
er noget l..t.

Mus prøvet:
Logitech mx700 - virker overhodet ikke.
MS Intellimouse Explorer Wireless 2,0 - virker men er rykket i gangen
Dell (Logitech OEM) optical - virker ikke
Logitech cordless et eller andet (med kugle) - perfekt.
Logitech MX510 - virker spændende - cursor hopper vildt omkring.

Det er for så vidt ok, ting passer ikke altid sammen (har efterhånden kostet
en del i teflontape).

Det der pisser mig af er at støderne på www.icemat.com på ingen måde melder
tilbage på mails m.v. - det er for ringe!!!!

Er der andre end undertegnede der haft probs. med Icemats?

Har nu 2 stk der fungere som coasters - virker glimrende til kaffekopper.

MVH
Nørden med en musemåtte til kr. 568 (2X279 + 10 - nettomåtte)

Fra : Anders Nielsen

Dato : 09-10-04 12:16

On Sat, 9 Oct 2004 12:56:21 +0200, "Morten Jensen"
<koeb-salg(XXX)@morkaj.dk> wrote:

>Efter nu at have været i gennem 2 Icemats 2.edition må jeg konkludere at det
>er noget l..t.

Hmm, har selv icemat, sortudgave og en MX700, det virker glimragende,
har ALDRIG haft noget bedre.

Hvad farve har din icemat, og har du været ved at modde den?

>Det er for så vidt ok, ting passer ikke altid sammen (har efterhånden kostet
>en del i teflontape).

Teflon er absolut et must, især hvis man er gamer

>Det der pisser mig af er at støderne på www.icemat.com på ingen måde melder
>tilbage på mails m.v. - det er for ringe!!!!

Har aldrig haf behov for at kontakte dem, så det ved jeg absolut intet
om.

>Er der andre end undertegnede der haft probs. med Icemats?

Ikke mig, har smilet bredt siden skiftet til Icemat(sort)

>Har nu 2 stk der fungere som coasters - virker glimrende til kaffekopper.

Lidt vel dyrt, skulle jeg mene, du har nok bare ramt alle mandags
modeller af dine mus.

Fra : Ukendt

Dato : 09-10-04 13:26

Anders Nielsen wrote:
> Hmm, har selv icemat, sortudgave og en MX700, det virker glimragende,
> har ALDRIG haft noget bedre.

Jah! Jeg har heller aldrig haft nogen form for problemer. Jeg har en
'gennemsigtig' IceMat v. 2, kombineret med en Logitech MX310. Det kører bare
super...

> Teflon er absolut et must, især hvis man er gamer

Teflon er et must ligegyldigt hvad man bruger sin PC til.

> Lidt vel dyrt, skulle jeg mene, du har nok bare ramt alle mandags
> modeller af dine mus.

Ja. Jeg tror ikke det er IceMat'en der fejler noget....

--
Mvh/Martin K
3 x Le Mans tilskuer - on location...

Fra : preben nielsen

Dato : 09-10-04 15:59

"Morten Jensen" <koeb-salg(XXX)@morkaj.dk> skrev i en meddelelse
> Efter nu at have været i gennem 2 Icemats 2.edition må jeg
> konkludere at det er noget l..t.

Alm. (sort selvfølgelig) Icemat + MX500 her. Hvis du kommer for at
stjæle mit så får du lammetæv, for jeg vil ikke undvære den !

Sagt pænere: Icemat + MX500 virker uovertruffent her -
selvfølgelig med teflon-tape.

> Det der pisser mig af er at støderne på www.icemat.com på ingen
> måde melder tilbage på mails m.v. - det er for ringe!!!!

Hvor meget support forventer du på en musemåtte ??

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Rune \(7800\)

Dato : 09-10-04 18:05

"Morten Jensen" <koeb-salg(XXX)@morkaj.dk> skrev i en meddelelse

*snip*

> Har nu 2 stk der fungere som coasters - virker glimrende til kaffekopper.

Vil du af med dem, er jeg måske interesseret i dem.
Mail mig privat, da vi er OT.

Rune

--

Mailadressen skal rettes.

Fra : Brian Lund

Dato : 10-10-04 10:24

> Det er for så vidt ok, ting passer ikke altid sammen (har efterhånden
kostet
> en del i teflontape).

Så kan du lære det ;)

Teflontape er bare pjat imo, men hvis det absolut skal være så er der først
grund til at bruge det når man har slidt sine glide-fødder op!

> Er der andre end undertegnede der haft probs. med Icemats?

Har en sort icemat og den fungerer udemærket med min MX510!

> Har nu 2 stk der fungere som coasters - virker glimrende til kaffekopper.
>
> MVH
> Nørden med en musemåtte til kr. 568 (2X279 + 10 - nettomåtte)

Ja men den er da også god at stille diverse ting på, ikke? ;)

Jeg kan så fortælle at den eneste grund til jeg bruger en icemat er fordi
jeg har fået den gratis, skulle jeg selv vælge ville jeg have en func
surface, men jeg kunne aldrig finde på at give mere end en 20'er for en
mussemåtte! - Derfor har jeg brugt A4 papir, eller blot det nøgne bord
indtil fornyligt...

Brian

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-10-04 10:32

Brian Lund wrote:

> Teflontape er bare pjat imo, men hvis det absolut skal være så er der

Måske. Min trådløse Logitech gav voldsomme håndledsproblemer indtil jeg
fik teflon-tape under den.

> først grund til at bruge det når man har slidt sine glide-fødder op!

Der er behov for teflon-tape, hvis der er ergonomiske problemer...

Jesper G. Poulsen

Fra : Anders Nielsen

Dato : 10-10-04 11:05

On Sun, 10 Oct 2004 11:23:45 +0200, "Brian Lund"
<geronimo@nomail-mobilixnet.dk> wrote:

>kostet
>
>Så kan du lære det ;)
>
>Teflontape er bare pjat imo, men hvis det absolut skal være så er der først
>grund til at bruge det når man har slidt sine glide-fødder op!

Nå!?, jeg er MEGET glad for mit teflon, nul modstand, så nix venter ej
på at fusserne er slidt op, efter køb af ny mus, er det første jeg gør
at montere teflon

> [...]
>surface, men jeg kunne aldrig finde på at give mere end en 20'er for en
>mussemåtte! - Derfor har jeg brugt A4 papir, eller blot det nøgne bord

Ja det giver jo en forklarring på dit udsagn om teflon, papir,bar bord
uhhhhh, godt det ikke er mig og min mus.

Fra : Ukendt

Dato : 10-10-04 12:44

Anders Nielsen wrote:
> Nå!?, jeg er MEGET glad for mit teflon, nul modstand, så nix venter ej
> på at fusserne er slidt op, efter køb af ny mus, er det første jeg gør
> at montere teflon

Præcis! Teflon fusser er IMO nødvendige. Hvis man en dag ønsker at sælge sin
mus, er det jo heller ikke sikket at den nye ejer ønsker at få fusser der er
helt slidt ned...

Fra : Per Nielsen

Dato : 10-10-04 13:13

Martin Kirschmeyer wrote:
> [...]
at
> sælge sin mus, er det jo heller ikke sikket at den nye ejer

Stik ham lidt teflontape underhånden

Fra : Brian Lund

Dato : 10-10-04 18:34

> [...]
sin
> mus, er det jo heller ikke sikket at den nye ejer ønsker at få fusser der

Når min mus først er slidt op, er der alligevel intet værdi i at sælge den

Den gamle som var en alm logitech optisk mouseman eller hvad de nu hedder,
fik jeg da engang i... 2001 tror jeg... Så den er blevet godt slidt,
fusserne har været slidt helt flade, og lidt til det sidste års tid indtil
jeg fik min MX510!

Brian

Fra : Per Nielsen

Dato : 10-10-04 11:35

Brian Lund wrote:
> Har en sort icemat og den fungerer udemærket med min MX510!

Det samme her. _Med_ Teflon