Switchbox med 2xDVI
Fra : Flemming Joensson

Dato : 08-10-04 13:09

Findes der switchboxe der har DVI stik?

Jeg har to PC'ere med DVI og VGA udgange og en LCD som både kan tage VGA og
DVI. Findes der en switchbox der kan tage DVI i stedet for VGA - signalet
på min fladskærm er en hel del bedre med DVI end det er med VGA, så jeg vil
nødigt være tvunget til at bruge VGA.

Ellers må jeg gøre som jeg gør lige pt: undlade at koble skærmen til
swithcboxen og i stedet koble min primære computer på DVI-indgangen og min
sekundære på VGA indgangen og så skifte på skærmen.

Mvh.
Flemming

--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'

Fra : Tommy

Dato : 08-10-04 13:41

"Flemming Joensson" <flemming@joensson.invalid> wrote in message
> Findes der switchboxe der har DVI stik?

Hej Flemming

Ja det gør der da. De koster bare en halv krig:

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=91969 til 1459,-

Der findes også noget fra Addertec men de er rigtig dyre (dog kvalli) og der
findes hvis ingen forhandler i DK:
http://www.addertec.com/products/kvm_usb/adderview_dvi.html

Og så er der Lindy. Dog heller ingen forhandler i DK og de har så vidt jeg
kan se kun 4 ports:
http://www.lindy.com/uk/productfolder/03/32340/index.php

Hilsen Tommy

Fra : Flemming Joensson

Dato : 08-10-04 15:24

"Tommy" <no@replyatall.com> wrote in

> Ja det gør der da. De koster bare en halv krig:
>
> http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=91969 til 1459,-

Ja det var godt nok noget mere end jeg havde tænkt mig - men er ellers
lækkert designet - den matcher lige min sorte Shuttle og min sølv/sorte
skærm :)

Tak for linket

Mvh.
Flemming

--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'