trådløs mus/tastatur
Fra : Punish The Deed, Not~

Dato : 08-10-04 23:54

hej jeg leder efter trådløst tastatur/mus og har ikke råd til
bluetooth desværre

det skal kunne række igennem min væg så jeg kan tage det med ind i
stuen og styre min pc inde på mit lcd-tv

det er sådan en "kul"væg der er imellem og jeg har prøvet med min
microsoftmus den kan godt række, men jeg har et tastatur med ledning,
så jeg bliver nød til at købe et nyt sæt

og nu spørgsmålet : er der forskel på hvor godt de forskellige rækker
og hvor langt ? jeg har ikke kunne finde noget om dette nogen steder,
jeg vil jo gerne have det sæt med den bedste/kraftigeste rækkevide,
har kigget på microsoft og logitech, ved ikke helt hvad der er bedst ?

noget helt andet hvad sker der med f1 til f12-knapperne på logitech ?
er det sådan nogle små runde nogen ? har kun set små billeder af dem
på nettet nemlig ?

det er da vildt ireterende at de laver om på det hele når man er vandt
til at knapperne sidder et sted

Og så lige et tillægsspørgsmål hvis der overhovedet er nogen der har
prøvet dette altså kan jeg ved min pc beholde min trådløse
microsoftmus og mit microsoft-ledningskeyboard, og samtidig have et
andet sæt mus+keyboard sat til inde i stuen hvor jeg så vil forlænge
modtageren med et lille usb-kabel jeg har købt ? det ville nemlig være
smart hvis begge sæt virkede samtidigt, så jeg ikke behøvede at bære
det frem og tilbage, jeg er ikke selv klog nok til at regne ud om det
kan lade sig gøre, men måske nogle kan hjælpe ?

Fra : Casper Bang

Dato : 08-10-04 13:43

> [...]
> andet sæt mus+keyboard sat til inde i stuen hvor jeg så vil forlænge
> modtageren med et lille usb-kabel jeg har købt ?

Ja, det kan du sagtens - du smider dem bare i hver sin USB-port.
Problemet er dog bare "sjove mennesker", som diskret tager fat i din mus, i
det andet rum. Man tror man er sindsyg, når musen bevæger sig lige så stille
rundt på skærmen, uden man gør noget :p

Fra : Gevaldi

Dato : 08-10-04 19:14

Punish The Deed, Not The Breed. skriblede:
> hej jeg leder efter trådløst tastatur/mus og har ikke råd til
> bluetooth desværre

Du bør lige tjekke dit ur/tidszone.
Tidszonen står til -1200 og skal for at være
korrekt dansk tid stå til +0200

--
/Gevaldi

Fra : Laziter [9440]

Dato : 08-10-04 20:11

"Gevaldi" <georg_valdi@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du bør lige tjekke dit ur/tidszone.
> Tidszonen står til -1200 og skal for at være
> korrekt dansk tid stå til +0200

A hva???
Det må du endelig ikke fortælle min computer, den er fuldt ud overbevist om
at det kun er +0100

Mvh
Benjamin

Fra : Gevaldi

Dato : 08-10-04 20:36

Laziter [9440] skriblede:

> A hva???
> Det må du endelig ikke fortælle min computer, den er fuldt ud
> overbevist om at det kun er +0100

Ja, de er skisme dumme de puttere for
de ved jo godt det er sommertid (og
koldt) My mistake