Køb af PC til under 8000 kr incl skærm ?
Fra : Peter

Dato : 06-10-04 01:08

Skal købe mig en sådan med det hele. Også med
CDR/DVD-brænder.
Nogle i denne gruppe der kan anbefale en PC eller
har dårlig erfaring med nogle mærker ?

Overvejer en Dell men syntes at man får for lidt for
pengene.

Fra : Søren Blom

Dato : 06-10-04 01:56

"Peter" <bytlejlighed@ofir.dk> skrev
> [...]
> Nogle i denne gruppe der kan anbefale en PC eller
> har dårlig erfaring med nogle mærker ?
>
> Overvejer en Dell men syntes at man får for lidt for

Du kan starte på www.edbpriser.dk for at danne dig et indtryk af hvad der er
af muligheder, indrømmer gerne at der er mange. Men hvis du skal have en
kvaliceret hjælp, så er det en god ide at gøre dig tanker om hvad maskinen
skal bruge til og hvor du evt. vil slække lidt på udstyrets ydeevne og så
får en større skærm osv.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Per

Dato : 06-10-04 13:39

--

Tjek TDC de har et virkeligt godt tilbud pt.

http://salg.tdc.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/TDC-Privat-Site/da_DK/-/DKK/ViewProductDetail-Start;sid=Rv0byiNTNtMbymIwo4fbYmpxrSOV47JNm7Tlnr9IwmnUsbJNm7Tlnr9I?ProductUUID=VlEKamdMdYsAAAD_lUZU6DrI&CatalogCategoryID=2wgKamdMt_8AAAD8QE5hncfb&JumpTo=BrowseStandardCatalog&dogtag=tdc_p_data_pc_station&CategoryName=tdc_p_data_pc_station&CategoryDomainName

Her er linket gjort lidt mindre.

http://makeashorterlink.com/?T1D642679

Det er vist den samme PC som de havde i Aldi for ca. 9500,- for nogle
måneder siden.

Det er så billigt at man nærmest skulle tro, at det er en fejl eller en
slags gave til kunderne fra forretningens side.

Mvh. Per!