"flyvende cursor"
Fra : Ole Larsen

Dato : 05-10-04 08:36

Problem:
Min musecursor bevæger sig t.v. eller op når jeg ikke bevæger musen. Og det
går så hurtigt, at jeg somme tider klikker forkert.
PC/XP-home ed./mest udtalt i IE og OE og det er det samme med 2 forskellige
mus.
Noget bud på årsag og løsning?
Mvh og PFT
Ole

---

Fra : Janner

Dato : 05-10-04 10:45

> [...]
> går så hurtigt, at jeg somme tider klikker forkert.
> PC/XP-home ed./mest udtalt i IE og OE og det er det samme med 2

Nu skriver du ikke om hvilken mus det drejer sig om, måske hvis det en
trådløs trænger den til nyt batteri eller lignende, måske er senderen for
langt fra musen, måske har den et dårligt underlag ... måske hvis det er en
"kugle mus" sidder der skidt på kuglen.... Der er mange mange muligheder.
Hvis det er en logitech mus prøv opdatere deres "mouse ware"

Hygge

JAn

Fra : Ole Larsen

Dato : 05-10-04 11:52

"Janner" <jan@nospam_spørg_efter_rigtig_adresse.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> en "kugle mus" sidder der skidt på kuglen.... Der er mange mange
> muligheder. Hvis det er en logitech mus prøv opdatere deres "mouse ware"

Der er tale om at to forskellige mus (den ene optisk,trådløs) gør nøjagtigt
det samme
Mvh
Ole

Fra : Janner

Dato : 05-10-04 13:24

Hvis det er en logitech mus prøv opdatere deres "mouse ware"

> Der er tale om at to forskellige mus (den ene optisk,trådløs) gør
> [...]

Kontrol panel - system - hardware - enheds håndtering ........... fjern din
mus der og genstart og se om ikke driveren vil te sig ordentligt.

Har du installeret et eller andet software sammen med en af dine mus fjern
dette først

/Jan

Fra : Ole Larsen

Dato : 05-10-04 15:54

> [...]
> din mus der og genstart og se om ikke driveren vil te sig ordentligt.
>
> Har du installeret et eller andet software sammen med en af dine mus fjern

Godt bud.
Jeg prøver og melder tilbage

--
Mvh, Ole. Fotografiske billeder på:
http://home.tiscali.dk/nordlandsbaad/

Fra : Ole Larsen

Dato : 05-10-04 16:50

"Ole Larsen" <oleNOSPAMtan@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> "Janner" <jan@nospam_spørg_efter_rigtig_adresse.dk> skrev i en meddelelse

> Godt bud.
> Jeg prøver og melder tilbage

Desværre hjalp det ikke.
Tror egentlig det startede efter install. af SP2, og den har jeg ikke lige
lyst til at fjerne nu.

Men tak alligevel
Mvh
Ole

Fra : Peter J

Dato : 05-10-04 15:44

"Ole Larsen" <oleNOSPAMtan@nospam.dk> skrev

> Der er tale om at to forskellige mus (den ene optisk,trådløs) gør
> nøjagtigt det samme

Er de begge optiske? I så fald, og hvis bordet har en kraftig jernramme /
jernplade på undersiden, kan det få musen til at te sig sært.

mvh
Peter

Fra : Ole Larsen

Dato : 05-10-04 15:55

"Peter J" <spam@nej.for.pokker> skrev i en meddelelse
> "Ole Larsen" <oleNOSPAMtan@nospam.dk> skrev

> Er de begge optiske? I så fald, og hvis bordet har en kraftig jernramme /
> jernplade på undersiden, kan det få musen til at te sig sært.

Den ene optisk/trådløs, den anden alm. med kabel/rulle

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 05-10-04 19:05

Ole Larsen wrote:
> "Peter J" <spam@nej.for.pokker> skrev i en meddelelse

> Den ene optisk/trådløs, den anden alm. med kabel/rulle

Fjern fluebenet fra "Enhance pointer precision" inde i Kontrolpanelet, under
Mouse.

Det er en fejl i SP2.

Jacob
--
http://www.imdb.com/name/nm1507094/

Fra : Ole Larsen

Dato : 05-10-04 19:29

"Jacob Skaaning" <jskaaning@tiscali.invalid> skrev i en meddelelse > Fjern
fluebenet fra "Enhance pointer precision" inde i Kontrolpanelet, under
> Mouse.
>
> Det er en fejl i SP2.
>
> Jacob

Lige præcis. Ved samme manøvre fald hast.,som jeg så måtte sætte lidt op.
Takker
Mvh
Ole