Er dette godt til Ms flightsimulator 2004?~
Fra : \(Mr.Nice\)

Dato : 04-10-04 19:46

Hejsa.

jeg har lige bestilt min nye computer idag og jeg får den på onsdag:

Pentium 4 3200Mhz, 800Mhz FSB, SATA

80 GB SATA harddisk

1024MB DDR Ram

Asus bundkort

256 MB GeForce FX-5700 m. TV out.

Sound blaster Audigy Lydkort.

10/100 mbit Lan

LG DVD-brænder

Windows XP.

mit spørgsmål er egentligt lidt atypisk her i gruppen! *gg*

Er der nogle der har erfaring med, hvor godt MS Flightsimulator 2004 kører
på dette system eller lignende???

Med venlig hilsen

Rick

Fra : Thomas Kristiansen

Dato : 04-10-04 19:52

> Er der nogle der har erfaring med, hvor godt MS Flightsimulator 2004 kører
> på dette system eller lignende???

Jeg har ikke nogen egentligt erfaring med nævnte spil.
Simulatorer er altid cpu krævende, så der er du godt kørende.
Men men. der vil ikke gå lang tid før du bliver utilfreds med dit
grafikkort.

mvh
TK

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-04 19:54

Thomas Kristiansen wrote:
> Men men. der vil ikke gå lang tid før du bliver utilfreds med dit
> grafikkort.

Nej. Vent hellere til der er flere producenter der har nVidias 6600GT og køb
sådan eet...

--
Mvh/Martin K
3 x Le Mans tilskuer - on location...

Fra : Thomas Kristiansen

Dato : 04-10-04 19:56

> Jeg har ikke nogen egentligt erfaring med nævnte spil.
> Simulatorer er altid cpu krævende, så der er du godt kørende.
> Men men. der vil ikke gå lang tid før du bliver utilfreds med dit
> grafikkort.

Før du spørger mig hvorfor så...
http://graphics.tomshardware.com/graphic/20041004/vga_charts-09.html

Grafikkortet i din computer er desværre ikke topmoderne og holder ikke i
sammenligning med spec. på resten af maskinen.

mvh
TK

Fra : \(Mr.Nice\)

Dato : 04-10-04 20:15

Hejsa.

Tak for alle svarene.

Jeg tror nu nok, at jeg lægger ud med dette kort, så køber jeg et bedre på
et senere tidspunkt, men jeg tror nu, at kortet opfylder mine forventninger
et stykke tid, når man før har været vant til et geforce 2 - 32 mb kort.

Med venlig hilsen

Richardt

Fra : Nicolai

Dato : 05-10-04 06:16

> [...]
> et stykke tid, når man før har været vant til et geforce 2 - 32 mb kort.

Du bliver skuffet . . .

Hvad skal du slippe for det?