vælge 1GB 266MHz eller 512MB 400MHz ?
Fra : Ukendt

Dato : 04-10-04 10:31

Hvis jeg har en 3GHz P4 maskine.. men er i et dilemma..

Jeg har muligheden for følgende.

2x256 400MHz DDR ram..

eller 2x256 400MHz DDR + 2x256 266Mhz DDR = 1GB der sikker køre ned i
266MHZ..

Hvad ville i vælge.. køre XP pro...

Mvh
Morten

Fra : NEiL DANELAW

Dato : 04-10-04 10:36

"Juel" <nej tak> skrev i en meddelelse
> Hvis jeg har en 3GHz P4 maskine.. men er i et dilemma..

Det kommer virkelig an på hvilken CPU du har.

Kører den 533 FSB er dine 266Mhz ram fine, men kører den 800 FSB ville jeg
nok
ikke bruge 266 Mhz ram.

Men det kommer meget an på hvordan du kan køre de ram på dit mobo.

Men kan du ikke sælge de 266 ram og købe 400 ram istedet?

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-04 11:52

> Kører den 533 FSB er dine 266Mhz ram fine, men kører den 800 FSB ville jeg
> nok
> ikke bruge 266 Mhz ram.

ok, det gør jeg ikke så :o/

Mvh
Morten

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 04-10-04 17:54

Juel skrev:
> [...]
>
> Jeg har muligheden for følgende.
>
> 2x256 400MHz DDR ram..
>
> eller 2x256 400MHz DDR + 2x256 266Mhz DDR = 1GB der sikker køre ned i

Nogle applikationer vil køre klart hurtigst med 1 GB RAM. Andre, der kan
nøjes med mindre, vil være hurtigst med 512 MB PC3200. (Når nu din CPU er
FSB 800.) Skriv lidt om dit brugsmønster af maskinen, så kan du få et bedre
bud.

mvh
Jeppe Seidelin Dam