Xp Driver t Trust scanner
Fra : Elektrikeren

Dato : 03-10-04 17:34

Hej
jeg søger en driver til min gamle Trust Imagery 4800sp scanner,den kører på
et scsi kort for sig selv og
det er den samme som en mustek 8000...
nu bruger jeg den med win 98se men ville gerne opgradere til win xp
så derfor om nogen kunne hjælpe med denne driver

svar meget gerne til mail da NG ikke ses så tit
og husk fjern NOSPAM i mail add..

Mvh og tak
Brian
b-bruun@tdcadsl.dk

Fra : Peter J

Dato : 03-10-04 17:34

"Elektrikeren" <b-bruun@tdcadsl.dk.NOSPAM> skrev

> svar meget gerne til mail da NG ikke ses så tit

Nej. Spørg i nyhedsgruppen, få svar i nyhedsgruppen. Pointen er, at andre
skal have mulighed for at få glæde af eventuelle svar.

> og husk fjern NOSPAM i mail add..

Mvh og tak
Brian
b-bruun@tdca(slettet)

Fint nok, at du prøver at skjule din e-mail adresse for spam-robotter, men
hvorfor skriver du så alligevel mailadressen i din signatur?

mvh
Peter

Fra : Leony

Dato : 03-10-04 18:03

"Peter J" <spam@nej.for.pokker> skrev i en meddelelse

> Fint nok, at du prøver at skjule din e-mail adresse for
> spam-robotter, men hvorfor skriver du så alligevel mailadressen i din
> signatur?

Det er yderst sjældent at der høstes adresser i selve meddelsen.
Derfor er det relativt sikkert at skrive sin adresse der.
Læs mere her: http://rejo.zenger.nl/abuse/spamtraps.php

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Peter J

Dato : 03-10-04 18:11

"Leony" <leonyremovethis@tiscali.dk> skrev

> Det er yderst sjældent at der høstes adresser i selve meddelsen.
> Derfor er det relativt sikkert at skrive sin adresse der.

Enig. Men selvom risikoen er "yderst sjælden", forekommer det. Og havner ens
mail-adresse først i kløerne på en adresse-høster, er det for sent...

mvh
Peter

Fra : Leony

Dato : 03-10-04 18:08

"Elektrikeren" <b-bruun@tdcadsl.dk.NOSPAM> skrev i en meddelelse

> jeg søger en driver til min gamle Trust Imagery 4800sp scanner,den
> kører på et scsi kort for sig selv og

Trust's hjemmeside må have den, hvis den findes:
http://www.trust.com/service/search/search.htm

> det er den samme som en mustek 8000...

Mustek's hjemmeside kunne være en mulighed:
http://www.mustek.com/Download/mustekdrivers.html

Fra : Peter Jensen

Dato : 04-10-04 10:38

"Leony" <leonyremovethis@tiscali.dk> skrev
> Trust's hjemmeside må have den, hvis den findes:
> http://www.trust.com/service/search/search.htm
[ ]
> Mustek's hjemmeside kunne være en mulighed:
> http://www.mustek.com/Download/mustekdrivers.html

Ja og ingen af de 2 sider har den.
Tror desværre ikke det lader sig gøre at få den til
at køre på 2000/XP.
--
Peter J