Aldi TV-kort crasher
Fra : M.I

Dato : 02-10-04 15:35

Hej

Har idag købt Zolid Xpert TV7134 tv-kort fra Aldi. Har installeret hardware
og software. Uden at få fejlmeddelelser.

Når jeg så vil starte programmet PVR Plus og trykker på fjernsynsikonet (som
er programmet Honestech TV) får jeg en fejlmeddelese; "honestechTV.exe har
fundet en fejl og afsluttes...". Jeg kan trykke på detaljer for at se
Exception Information (Code 0Xc0000005 osv.)

Mit system er Windows Xp Pro med DirectX9.0b. Jeg har den nyeste nvidia
driverinstalleret til mit grafikkort. Kan nogen hjælpe. Jeg går ud fra, det
er en softwarefejl, men har søgt på kortets navn, og software-fabrikanten
osv, men kan ikke finde hjælp.

M.I

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 02-10-04 16:46

On Sat, 2 Oct 2004 16:35:14 +0200, "M.I" <doeFJERN@stofanet.dk> wrote:

> [...]
>er en softwarefejl, men har søgt på kortets navn, og software-fabrikanten

prøv først at installere directx9.0c - 9.0b skulle angiveligt give
nogle problæmer med tv-kort.

Lars

Fra : sls

Dato : 02-10-04 17:35

<jubija@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> prøv først at installere directx9.0c - 9.0b skulle angiveligt give
> nogle problæmer med tv-kort.

ellers prøv at flytte kortet til en anden pci port.

Mvh Sid

Fra : M.I

Dato : 02-10-04 17:43

"sls" <sls@FJERNsol.dk> skrev i en meddelelse

> ellers prøv at flytte kortet til en anden pci port.
>
> Mvh Sid

Tak. Har også prøvet. Prøæver nu at køre kortet gennem Showshifter, og jeg
har fundet kanaler og lyd nu. Så kortet fungerer vel, men hvad kan være
problemet med det tilhørende software, der styrer kortet?

M.I

Fra : Per

Dato : 02-10-04 18:49

--

Har selv en aldi pc - der ikke kan køre directx9.

installerede følgende patch:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=en&FamilyID=8DFD1B6D-E177-4A0E-91D0-B4310675B02B

Og det virkede perfekt igen.

Mvh. Per!

Fra : Leony

Dato : 04-10-04 14:06

> [...]
> fejlmeddelese; "honestechTV.exe har fundet en fejl og afsluttes...".
> Jeg kan trykke på detaljer for at se Exception Information (Code

Du kan finde forklaringer til stopfejl her:
http://aumha.org/win5/kbestop.htm
din fejl er dog ikke på listen, så du må være lidt omhyggelig næste gang
du noterer fejlens kode.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/