Ny processor, bundkort, grafikkort og ram
Fra : Kenneth Iversen

Dato : 02-10-04 12:20

Hej!

Jeg skal til at lave min PC lidt hurtigere og kunne godt
tænke mig noget input på nedenstående konfiguration.

Pentium 4 560 3.6 GHz (Intel Boxed)
ABIT AS8 bundkort
ASUS V V9999Ultra Deluxe

Ram er jeg ikke helt sikker på...hvad mener I jeg skal vælge der?

/Kenneth Iversen

Fra : Leony

Dato : 02-10-04 13:01

"Kenneth Iversen" <kenneth.iversen@notvalid.tele.duh> skrev i en
meddelelse news:415e8eea$0$222$edfadb0f@dread14.news.tele.dk

> Ram er jeg ikke helt sikker på...hvad mener I jeg skal vælge der?

Jeg ville kigge efter Corsair eller Crucial.
Kingston hvis ovenstående er udelukket.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 02-10-04 13:24

"Leony" <leonyremovethis@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg ville kigge efter Corsair eller Crucial.
> Kingston hvis ovenstående er udelukket.

Hvad er årsagen til at der ikke kan bruges Kingston?

/Kenneth Iversen

Fra : Nuno Alexandre

Dato : 02-10-04 13:45

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 02-10-04 13:59

"Nuno Alexandre" <ikaro@fluxbox.org.invalid> skrev i en meddelelse
> Kingston er fint, men Crucial og Corsair er bedre(læs dyre)

Ja så det er jo en fornuftig argumentation :)

Ok så det tidligere nævnte +
TwinX 2x1024 MB PC3200 DDR400 - TWINX2048-3200PT
det burde være godt?

/Kenneth Iversen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-10-04 18:06

Nuno Alexandre wrote:

> Kingston er fint, men Crucial og Corsair er bedre(læs dyre)

Pris og kvalitet hører ikke sammen.

Jesper G. Poulsen

Fra : Leony

Dato : 07-10-04 16:46

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> skrev i en
meddelelse news:xn0do79oq2o85m00e@dtext.news.tele.dk

> Pris og kvalitet hører ikke sammen.

Du ser for mange reklamer for Suzuki

9 ud af 10 gange får du hvad du betaler for.
Dermed ikke sagt at du sagtens kan gøre en god handel i den billige
ende.

Egentlig så er "er bedre(læs dyre)" en hjernedød kommentar jeg ville
ønske, der aldrig var blevet skrevet.
C & C RAM er for feinsmækkere.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-10-04 17:11

Leony wrote:

> C & C RAM er for feinsmækkere.

Og Kingston er for professionelle.

Jesper G. Poulsen

Fra : Leony

Dato : 03-10-04 18:01

"Kenneth Iversen" <kenneth.iversen@notvalid.tele.duh> skrev i en
meddelelse news:415e9dff$0$229$edfadb0f@dread14.news.tele.dk

> Hvad er årsagen til at der ikke kan bruges Kingston?

Corsair og Crucial er lidt dyrere end gennemsnittet.
Hvis der ikke er råd, så kig efter Kingston, som er glimrende RAM til
pengene.
Jeg fik måske nok formuleret det lidt kluntet.