Spg. Icemat 2
Fra : Morten Jensen

Dato : 30-09-04 21:49

Har investeret i en sådan en - fin og rar.

Men det er som om at musen "staller" står stiller - der skal så klikkes på
musen for at aktivere denne igen.

Det er en Dell (logitech) optisk mus med snøre.

Andre der har det på samme måde? Nogen løsning? Mus der virker med Icemat?

MVH
Morten

Fra : Morten Jensen

Dato : 30-09-04 22:41

Problem er løst - virker bare ikke med Logitech.

MVH
morten

Fra : Dan Mørkbak Sørensen

Dato : 01-10-04 10:36

min mx310 virker fint med min gamle icemat(den helt gamle model)

--
Dan Mørkbak Sørensen

Fra : Per Nielsen

Dato : 01-10-04 19:35

Dan Mørkbak Sørensen wrote:
> min mx310 virker fint med min gamle icemat(den helt gamle
> model)

Og jeg har en Logitech MX510 kørende fint på den gamle Black
Icemat.

Fra : Morten Jensen

Dato : 01-10-04 18:28

Kan oplyse at jeg har fået en MS wireless Intelimouse 2 - virker perfekt.

Så det var en musemåtte til 770,00