Ændre volume label på USB key?
Fra : Devast8or

Dato : 30-09-04 07:50

Hej med jer,

Er der nogen der ved hvordan man ændrer volume label på en USB key? Jeg har
prøvet at formattere og så give den en ny label der, men det virker ikke
helt - hvis jeg åbner properties har den gemt det, men den viser det ikke i
My Computer. Hvad gør jeg forkert?

TIA

Devast8or

Fra : Laziter [9440]

Dato : 30-09-04 09:04

"Devast8or" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> helt - hvis jeg åbner properties har den gemt det, men den viser det ikke

Jeg sætter bare min USB-key i maskinen, åbner 'Denne Computer' (My Computer
i dit tilfælde), højreklikker på min USB-key og vælger 'Omdøb' og så virker
det.

Mvh
Benjamin

Fra : Devast8or

Dato : 30-09-04 16:02

Laziter [9440] wrote:
> [...]
>>

> Jeg sætter bare min USB-key i maskinen, åbner 'Denne Computer' (My
> Computer i dit tilfælde), højreklikker på min USB-key og vælger

Heh, jeg havde jo ikke tænkt på at det kunne være så simpelt :)

Tak for hjælpen.

Jeg lagde iøvrigt mærke til da jeg formatterede den at jeg kunne vælge
mellem FAT og FAT32 - hvad er lige den store forskel på de to? Hvad bør jeg
vælge (størrelsen er 64MB hvis det har noget at sige)?

Devast8or