ram fra a-z
Fra : Hamann

Dato : 29-09-04 18:54

Hejsa NG

Har lige købt en 512 mb ram blok 400hz ddr fra ez memory påklæbet et mærkat
"vdata"

er der nogen med erfaring ang. denne filur?

Har ik haf andet end bøvl efter jeg satte den i
amd 2000+ k7s5a bundbræt
kan ikke køre alene heller ikke med en 256 kingston blok

inden havde jeg en 128 mb blok sammen med kingstonén
som virkede fint

nu for windows opstartlyden ikke engang lov til at spille unden at den
hakker i det

Skal den bare byttes eller penge retur 729,00 kr !!!!!!
og købe andensteds???????

The MANN

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-04 19:06

> Har ik haf andet end bøvl efter jeg satte den i
> amd 2000+ k7s5a bundbræt
>
> Skal den bare byttes eller penge retur 729,00 kr !!!!!!
> og købe andensteds???????

Smid det der ecs bundkort i skraldespanden, har ikke hørt andet end brok fra
folk der har sådan et...

Fra : The MANN

Dato : 29-09-04 19:21

"Per9900" <persnabelaallerup.info> skrev i en meddelelse

> Smid det der ecs bundkort i skraldespanden, har ikke hørt andet end brok
fra
> folk der har sådan et...

Så Så

Det har sku kørt 2 strømforsyninger i sænk

og det kører fint med de 256 mb som er i svinet lige nu !!!!!!

The Mann

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-04 20:14

> Så Så
>
> Det har sku kørt 2 strømforsyninger i sænk

Hæhæ, det ku jo være bundkortet der trækker dem ned?

> og det kører fint med de 256 mb som er i svinet lige nu !!!!!!

Men træls at det ikke kan køre med dine nye ram.

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 30-09-04 23:10

Per9900 wrote:

> Men træls at det ikke kan køre med dine nye ram.

Jeg har nu set flere fejl på ramklodser end på bundkort.

mvh
Henning

Fra : Kenneth

Dato : 30-09-04 11:04

"Per9900" <persnabelaallerup.info> skrev i en meddelelse

> Smid det der ecs bundkort i skraldespanden, har ikke hørt andet end brok
fra
> folk der har sådan et...

Kan kun give dig ret
En af drengene havde også sådan et "skod" bræt, satte man mere end en klods
SD ram i ville det ikke starte. Nå købte 2 stænger pc 2100 og satte i.
Troede jeg
Nu er pisset smidt ud og afløst af et Asrock.