Toner til Panasonic KX-P6100 Laserprinter
Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 29-09-04 16:44

Hej.

Er der nogen der ved hvor man kan skaffe en toner til en Panasonic
KX-P6100 laserprinter?
Har fundet et par steder i Sverige der tilsyneladende har dem, men er
der nogen her i DK?

--
/Jesper

Mail sendt til afsenderadressen bliver ikke læst!
Brug news(at)jronline(punktum)dk ved direkte svar!

Fra : Kurt

Dato : 30-09-04 10:50

"Jesper Rasmussen" <mejr@privacy.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> KX-P6100 laserprinter?
> Har fundet et par steder i Sverige der tilsyneladende har dem, men er

Åhhh nej ........
Jeg har lige i forgårs skrottet min tilsvarende printer
og samtidig en helt ny ubrugt tonerkassette !
Jeg har ikke lige den korrekte adresse, men på
Vodroffsvej i København ligger en Panasonic forhandler .
Der har jeg købt mine kasetter.
mvh
Kurt