USB -> USB-mini stik - hvor køber man såda~
Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 29-09-04 11:51

Her er, hvad jeg er ude efter - men helst i et noget mindre horribelt
prisleje end 179 kr. .
http://www.mymusic.dk/shop/visvare.asp?id=537

Nogen der kan henvise til en butik, online eller offline. Det _skal_
være uden kabel.

vh

Lars

Fra : Tony

Dato : 29-09-04 18:11

> [...]
> http://www.mymusic.dk/shop/visvare.asp?id=537
>
> Nogen der kan henvise til en butik, online eller offline. Det _skal_

Du kan få et helt kit i aldi med løse stik og kabler til 79,-

Tony

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 29-09-04 18:59

On Wed, 29 Sep 2004 19:11:29 +0200, "Tony" <mynsterman@h0tmail.com>
wrote:

>Du kan få et helt kit i aldi med løse stik og kabler til 79,-

Tak for tippet

Lars