ingen udskrift fra printer
Fra : Oscarp

Dato : 29-09-04 10:15

Min gode printer Brother HL 1660e er pludseligt gået i strejke. Den er
tilsluttet USB, kan printe testsiden uden problemer og er naturligvis
online. Jeg har prøvet at printe fra word og noteblok uden held - den er
bare død. Hjælp fra XP printerhjælp er ikke til meget hjælp.
Printeren har fungeret i går og jeg har hverken af- eller installeret noget
som helst.

Mvh
Oscar

Fra : \(Mr.Nice\)

Dato : 29-09-04 15:58

"Oscarp" <gpe@mediprivate.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bare død. Hjælp fra XP printerhjælp er ikke til meget hjælp.
> Printeren har fungeret i går og jeg har hverken af- eller installeret

Hej.

Når du printer testsiden, er det så på printeren du vælger at du vil gøre
det, eller er det på computeren?

Mvh.

Rick

Fra : Kristian Andersen

Dato : 29-09-04 21:50

> [...]
> bare død. Hjælp fra XP printerhjælp er ikke til meget hjælp.
> Printeren har fungeret i går og jeg har hverken af- eller installeret

Du kan evt. prøve at tilslutte den ved hjælp af et parallel kabel for at se
om det skulle være noget med USB porten

Virker den stadig ikke kan kan du (med parallel kabel tilslutningen) teste
om det er et driver problem

Gå ud i kommandoprompt (ligger under tilbehør)

Tast Edit

Skriv noget tekst i DOS editoren

Klik på filer udskriv

--